Hjælp! Hitman2 walkthrough videos i AVI fo~
Fra : Insert

Dato : 05-12-02 13:09

Hej.

På :

http://www.hitman2forum.com/vbulletin/forumdisplay.php?s=b7409aefec46b83c0cb
f78f2f6b7c399&forumid=16

har jeg fundet nogle hitman2 walkthrough videos.
De er i AVI format.
Jeg har imidlertid installeret både Quicktime player, og realone player,
samt windows mediaplayer for at kunne se dem.
Selv om de går på nettet for at søge efter en rigtig "viewer" kan ingen af
disse player's afspille dem.

Hvad skal jeg gøre for at se dem?

Hilsen
Insert

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 05-12-02 13:09

Insert skrev: (messageID:

> [...]
> player, samt windows mediaplayer for at kunne se dem.
> Selv om de går på nettet for at søge efter en rigtig "viewer" kan

Et godt bud ville være, at du mangler et DivX codec:
http://www.divx.com/

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/jul/

Fra : Insert

Dato : 08-12-02 12:22

Tak!
Jeg tror så hellere jeg vil helt undlade at se dem.
Tør ikke installere en codecs der ikke i forvejen er indeholdende i de
almindelige gængse players.
Det er for pcfarligt.
-
Insert