Par der kan li at blive set!
Fra : vesterbro

Dato : 06-12-02 23:59

Vi er et par der elsker at dyrke sex foran andre - mest webcam. Er vi
bare vildt mærkelige eller er der andre der også har det på samme måde?

http://www.kandu.dk/

Fra : David T. Metz

Dato : 07-12-02 03:35

> http://www.kandu.dk/

Drop dog at bruge den latterlige side, der snylter på usenet.

Fra : Per

Dato : 07-12-02 13:48

In article <3df15dff$0$47052$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
dtm.ioa@cbs.eu says...

> Drop dog at bruge den latterlige side, der snylter på usenet.

LOL, ja ligesom det er snyltning at linke til andres sider - tsk tsk

fut mudder

Fra : Jimmy

Dato : 07-12-02 20:41

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu> wrote in message

> Drop dog at bruge den latterlige side, der snylter på usenet.

Hvad mener du?

Jeg er med på du ikke kan lide kandu.dk, men hvorfor egentligt ikke?

Mvh
Jimmy

Fra : David T. Metz

Dato : 08-12-02 21:30

Jimmy skriblede:
> "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu> wrote in message

> Hvad mener du?
>
> Jeg er med på du ikke kan lide kandu.dk, men hvorfor egentligt ikke?

Den har et latterligt pointsystem der fremmer at folk stiller flest mulige
spørgsmål og stiller svar hurtigst muligt - uanset indhold.

David

Fra : Jimmy

Dato : 08-12-02 22:21

> Jimmy skriblede:

> Den har et latterligt pointsystem der fremmer at folk stiller flest mulige
> spørgsmål og stiller svar hurtigst muligt - uanset indhold.

Fair nok - pointe forstået.

Programmørernes primære mål er højst mulig eksponering af deres navn.

Mvh
Jimmy

Fra : Manse

Dato : 07-12-02 20:37

Hejsan

I kan jo prøve at kigge lidt indefor hos www.anywebcam.com og se at andre,
ligesom også dyrke den form for interesse............*S*

Manse

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-02 03:54

måde?
Formerings-sex vil altid eksistere, men hvormeget fornøjelsessex ville
der være, hvis ikke FORBUDEN FRUGT SMAGER BEDST?