Investorer søges
Fra : Morten B. Larsen

Dato : 05-12-02 12:37

Hej derude, jeg søger nogle investorer til et større projekt, invest delen
ligger størrelses mæssigt på 1.5 mill.
Er der nogen der kan hjælpe mig med. hvor jeg kan finde en seriøs
investorer..

Mvh
LM Consulting
Projektleder
Morten Larsen
Svar venligst på mail mbk@events.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-12-02 14:00

Morten B. Larsen wrote:

> Hej derude, jeg søger nogle investorer til et større projekt, invest delen
> ligger størrelses mæssigt på 1.5 mill.
> Er der nogen der kan hjælpe mig med. hvor jeg kan finde en seriøs
> investorer..

Jeg tvivler på, at dette (nyhedsgrupperne og Kandu) er det rette forum.
Men uanset, hvor du leder efter investorer, vil de nok kræve lidt flere
oplysninger, før de gider kontakte dig. Ikke at du skal udbasunere hele
din forretningside overalt, men lidt om branche, hvor meget den samlede
investering er på (altså inklusiv din egen og eventuelle eksisterende
investorers indskud), forventet forrentning over en årrække, en
tidshorisont for hvornår man i det hele taget kan forvente overskud osv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen