Foo Fighters i KB hallen
Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 06-12-02 13:20

Nøøj hvor de trykkede den af!

Er der nogle der var der ? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det
sidste nummer de spille hedder.

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 06-12-02 13:40

Ja, det var vildt. Det sidste nummer var Breakout fra deres forrige cd,
There Is Nothing Left To Lose.

Kian Mejdal

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 06-12-02 13:47

OK, tak skal du have.
Så må jeg jo nok ud og få fat i den. Learn to Fly er også på den, ikk'
?

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 06-12-02 15:19

Det kan du tro den er. Du kan i øvrigt tjekke setlisten og se billeder fra
koncerten her: http://www.foofighters.com/blackbox/entry.php?id=24

Fra : Troels

Dato : 06-12-02 15:27

"Kian Mejdal Pedersen" <kian_mejdal@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det kan du tro den er. Du kan i øvrigt tjekke setlisten og se billeder fra
> koncerten her: http://www.foofighters.com/blackbox/entry.php?id=24

Det var ellers noget af en side de har stablet på benene. Hvorfor mon der er
nogle numre på setlisten de ikke spillede?

/Troels

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 12-12-02 08:44

Hmmm jeg var inde og tjekke den side ud du skrev om. Hvorfor skriver han at
sidste gang de var her var i 1995??? Det passer jo ikke. I 1995 kom de i
Pakhus 11 men de var her for 2 år siden tror jeg det var og spillede i vega.
Jeg var der selv. The sounds var ikke en skuffelse for mig for jeg havde
hørt et nummer med dem i forvejen og vidste at de suttede røv :)

Carsten

Fra : -V-

Dato : 06-12-02 13:50

"Jonas Engelhardt" <jonas@nooffence.dk> skrev:
> Er der nogle der var der ? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det
> sidste nummer de spille hedder.

Jep, var der.
Ingen tvivl om at de trykkede den af. Jeg er dog ikke ubetinget vild med den
nye plade, og havde hellere set at de havde spillet _endnu_ flere numre fra
Color And The Shape.

Udover det var det en aften med forbløffende god lyd i KB Hallen. Er det
virkelig lykkedes dem at overvinde hallens elendige akustik?
Og Dave Grohl sang jo virkelig godt live! Jeg var overrasket - men jeg ved
heller ikke hvor langt inde, de er i deres tour.

Dave Grohl er fanme cool! Dejligt selvironisk og afslappet - lagde I mærke
til hans kommentar ifb med Sjæleren (tm)? Der hvor han lavede slet skjulte
hentydninger med mikrofonen?
Morsomt!

-V-

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 06-12-02 14:49

Vidste nu godt at han kunne synge, men han var virkelig på scenen.
The Sounds var til gengæld en stor skuffelse.

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 06-12-02 17:27

Dave gjorde det kanon godt, ingen tvivl om det. Taylor Hawkins gik også til
den på trommerne og er hamrende energisk, mens Chris og Nate er mere
anonyme, men kan deres kram og spiller tight. Jeg synes egentlig også at The
Sounds gjorde det udemærket, men det er mange gange et utaknemligt job, at
skulle varme op til så stort et band som Foo Fighters, for der vil altid
være sådan en "gå-nu-ned-så-vi-kan-få-det-store-band-på-scenen" stemning.
Derudover var deres stil også en slags svensk svar på Superheroes og det
faldt måske i lige i god jord hos alle.