TTT længde ?
Fra : Mudj@

Dato : 06-12-02 11:38

Hej,

Er der nogen der ved hvor lang The Two Towers er ?

- Morten

Fra : Henrik Larsen

Dato : 06-12-02 11:52

Bifversionen bliver på 2 timer, 59 minutter og 10-15 sekunder så vidt
jeg husker. Mht den kommende DVD special-udgave siger rygtet op til en
times længere spilletid!

Vh Henrik

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 06-12-02 15:09

On Fri, 6 Dec 2002 11:52:18 +0100, "Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk>
wrote:

>Bifversionen bliver på 2 timer, 59 minutter og 10-15 sekunder så vidt
>jeg husker. Mht den kommende DVD special-udgave siger rygtet op til en
>times længere spilletid!

Rygter er der jo altid :)
Jeg hørte rygter om at FOTR:EE ville komme til at vare 4,5 timer og det
holdt jo ikke stik (naturligvis, fristes man til at sige)

--
Regards Stefan
Websites: http://ghashul.dk/

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 06-12-02 19:44

> Rygter er der jo altid :)
> Jeg hørte rygter om at FOTR:EE ville komme til at vare 4,5 timer og det
> holdt jo ikke stik (naturligvis, fristes man til at sige)

De 4,5 time på FOTR var Peter Jacksons oprindelige sammenklipning, helt
forkert var den oplysning ikke.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-12-02 15:34

On Fri, 6 Dec 2002 19:44:06 +0100, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk> wrote:

>De 4,5 time på FOTR var Peter Jacksons oprindelige sammenklipning, helt
>forkert var den oplysning ikke.

Nej, det har jeg siden fundet ud af.
Men rygtet gik på at udgivelsen ville vare 4,5 timer.

Fra : jens

Dato : 06-12-02 13:00

"Mudj@" <azzaa@mail.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogen der ved hvor lang The Two Towers er ?
>
> - Morten

Sikkert alt for lang (lige som den første) gaaaaaaaab

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-12-02 18:25

"jens" <###ikke###jkt@foss-electric.dk> wrote in message

> "Mudj@" <azzaa@mail.dk> wrote in message

> Sikkert alt for lang (lige som den første) gaaaaaaaab

....sikke en smuk drøbel du har!

MvH Aragorn_dk

Fra : jens

Dato : 09-12-02 15:39