Kevin Smith skriver Scary Movie 3 :/
Fra : Per Kristensen

Dato : 05-12-02 17:58

http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=369&listing=0

Kevin Smith skal være med til at skrive Scary Movie 3. Er det bare mig eller
passer hans humor ikke rigtigt til den slags total-plagiat-plat-humor? Den
sidste Scary Movie var da elendig. Han skulle hellere lave en Jay & Silent
Bob film mere :)

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 05-12-02 18:02

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dvdtown.dk/editorread.asp?id=369&listing=0
>
> Han skulle hellere lave en Jay & Silent
> Bob film mere :)

Nej, hvor blev jeg skuffet over den! Jay & Silent Bob holder i mndre
mængder, men en hel film... havde Kevin Smith ikke godt nok materiale til.
Slutningen er dog ret genial :)

--
Piotr

Fra : Per Kristensen

Dato : 06-12-02 09:01

"Piotr Duda-Dziewierz" <dziewierz@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Nej, hvor blev jeg skuffet over den! Jay & Silent Bob holder i mndre
> mængder, men en hel film... havde Kevin Smith ikke godt nok materiale til.

Jeg syntes det er en af de sjoveste film jeg har set.

Fra : Esben

Dato : 05-12-02 22:26

> [...]
Den
> sidste Scary Movie var da elendig. Han skulle hellere lave en Jay &

Eller en Jay and Scary Bob.

--
Esben

Fra : Jeppe M

Dato : 06-12-02 11:29

Jeg synes nu Kevin Smith viser sine kompetencer til at skrive en 'Scary
Movie 3' med 'Jay an Silent Bob'
Og den kan vist kun blive bedre end 2'eren...
/JeppeM