DVD-sortiment
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-12-02 23:24

Hvilken forretning i Århus er jeg bedst tjent med at besøge hvis jeg går efter
byens største udvalg af DVD-film (Region 2) fra både før og nu?

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk (mails til mig er minus men)
"Folk som ved hvad der er bedst - hærger verden som en pest"

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 05-12-02 00:24

"Jørgen Grandt" skrev:

> Hvilken forretning i Århus er jeg bedst tjent med at besøge hvis jeg går
efter
> byens største udvalg af DVD-film (Region 2) fra både før og nu?

www.proshop.dk holder til i Århus. Udvalget i butikken kender jeg ikke, da
jeg altid køber via nettet. Men prøv at aflægge dem et besøg.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Vægten er kun et udtryk for
hvor dybt vores fodspor bliver i

Fra : Kasper Bang

Dato : 05-12-02 12:47

Kenn Gerdes wrote:
> www.proshop.dk holder til i Århus. Udvalget i butikken kender jeg ikke, da
> jeg altid køber via nettet. Men prøv at aflægge dem et besøg.

Proshop har ikke voldsomt meget på hylderne - de har vist en del stående
på lageret i kælderen. Husk også SoftXchange
(http://www.softxchange.dk/) overfor Proshop, hvor man tit kan gøre et
godt kup (brugte og restlager-DVD'er men mest R1).

Hvis pris ikke er en faktor, er Laserdisken i Guldsmedgade et godt bud.
Her kan du ofte finde de mere smalle udgivelser.

Men mit bedste bud er Stereo Studio i Ryesgade. De er kommet rigtig godt
med og har en bred vifte af R2-udgivelser, og ofte er der virkelig gode
tilbud. Deres priser er altid i bund.

God jagt!

MVH/Kasper

Fra : Per Kristensen

Dato : 05-12-02 08:50

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jørgen Grandt / www.hamigen.dk (mails til mig er minus men)
> "Folk som ved hvad der er bedst - hærger verden som en pest"

Jeg mener Proshop er en af nordens største DVD leverandører.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-12-02 11:17

Per Kristensen skrev:

> "Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev

> Jeg mener Proshop er en af nordens største DVD leverandører.

Tak til begge. Jeg vil besøge shoppen.

--
Forbindligst
Jørgen Grandt