Skemaer
Fra : Helle

Dato : 06-12-02 10:36

Hej allezusammen! *s*

Jeg blev tidligere henvist til en diætisk men fik desværre afbud på det
fordi de kun tager patienter ind som har sukkesyge, hvilket jeg ikke har.
Derfor skal jeg gå til vægtkontrol hos min læge og skal hver dag skrive ned
hvad jeg spiser og hvad tid. Nu tænker jeg så bare på, om der findes nogle
specielle skemaer til dette dag for dag? Hvor man kan udfylde med tid, dag,
mad osv.?

Mvh Helle

Fra : Anita

Dato : 06-12-02 11:21

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad jeg spiser og hvad tid. Nu tænker jeg så bare på, om der findes nogle
> specielle skemaer til dette dag for dag? Hvor man kan udfylde med tid,

Du kan nemt selv lave sådan et skema i word eller excel (eller tilsvarende
programmer).
Personligt ville jeg foretrække regnearket, men det er nok en smagssag.

Fordelen var at have det elektronisk er fx. at du kan printe det ud, skrive
dagens noter, skrive det ind på computeren og så ser det pænt og
overskueligt ud, hvis du skal præsentere det for lægen.

Mvh. Anita

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-12-02 13:39

Helle wrote:

> [...]
> specielle skemaer til dette dag for dag? Hvor man kan udfylde med tid, dag,

Skal jeg lave et til dig?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Anita

Dato : 06-12-02 15:38

"Carsten Riis" skrev

> Skal jeg lave et til dig?

Mit folkeskolelærer-hjerte siger mig at hun bør gøre det selv

Venligst Anita