Nye baner på det finske Trial spil
Fra : Ted

Dato : 06-12-02 14:32

Nu er der kommet nye udfordringer på det tidligere omtalte Trial spil.

http://pelit.dnainternet.net/pelihalli/trials/index.html

Meget fangende !

Er der nogen som ved om man evt. kan få hele spillet ?

Det er simpelt men sjovt.

Mvh Ted

Fra : Anders Thorup

Dato : 06-12-02 19:07

"Ted" <teddy@mail.net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Meget fangende !
>
> Er der nogen som ved om man evt. kan få hele spillet ?

Du har ret, det er da skægt

det lykkedes mig at komme ned på 22 point!
de nye baner er godt nok, noget sværere end de "gamle"

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/Anders_Thorup
Opret din profil og se andres på http://dfm.divvy.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-12-02 22:26

Ted wrote:
> [...]
> Meget fangende !
> Er der nogen som ved om man evt. kan få hele spillet ?

herreskægt .. :)

Og: http://ph33r.dk/yess.jpg

mvh Hans

--