Ftp link til bike movies
Fra : ZX-10

Dato : 05-12-02 10:19

Så er Judgementday omsider uploaded.
Ftp : 80.63.195.34
Bruger : dfm
Pass : dfm123

Kenneth
ZX-10
www.skanderborgmc.dk

Fra : Jonas Holt

Dato : 05-12-02 11:53

> Så er Judgementday omsider uploaded.
> Ftp : 80.63.195.34
> Bruger : dfm
> Pass : dfm123

Min IE låser når jeg forsøger at downloade.
Jeg skriver ftp://80.63.195.34 i adresselinien og logger ind med dine parametre, omend det går noget langsomt.
Hvad gør jeg galt?

Hvis ikke det kan rettes, kan jeg vel betale mig fra at du sender mig en CD med filmen?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : m.grewy

Dato : 05-12-02 12:33

"Jonas Holt" <jholt@nordenSTREGfjords.dk> wrote in message >

> Min IE låser når jeg forsøger at downloade.
> Jeg skriver ftp://80.63.195.34 i adresselinien og logger ind med dine
parametre, omend det går noget langsomt.
> Hvad gør jeg galt?

Du gør ikke noget galt.
Jeg har forsøgt med flashfxp og der sker heller ikke noget.
Så det er serveren, det er galt med.

Michael

Fra : Janner

Dato : 05-12-02 13:35

Jep den er nede

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 05-12-02 14:06

"Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote in message
> Jep den er nede

Den er altså ikke nede - den er bare ca 110% belastet. Det betyder at de
fleste vil opleve at blive smidt af, og (de af os) der har "fået fat" i
serveren oplever laaaangsom (< 10k/sec) downloads.

--
Henrik

Fra : Oros

Dato : 05-12-02 15:28

Ja det er noget sparsomt med fejlmeddelelser, så til dem der ikke ved det så
er fejl 421 ensbetydende med at der er max antal brugere på, så man må prøve
på et andet tidspunkt! Explorer skal man så nok ikke engang forvente
fejlkoden fra, den er absolut ftp-uvenlig. Til alle jer der prøver at hente
filmen via explorer bør nok sætte sig ind i et brugervenligt ftp-program
a'la Flash fxp, cuteftp, winftp osv. Eftersom man med explorer ikke kan
"genoptage/resume" på det man allerede har hentet, og chancerne for at man
henter en film i sin fulde længde og størrelse er nærmest lig 0. Ftp'en går
måske ned, ens linie får måske en klump i halsen, ens computer fryser osv
osv. Det er immervæk laaang tid det hele skal køre med de hastigheder for at
tage filmen i et stræk. Så til alle jer der prøver med explorer - drop det!
Spild af båndbredde både for jer selv og os andre! ;) Hvis det lykkes mig at
hente satanen vil jeg lægge den tilgængelig via eMule, så der kan udveksles
lidt hurtigere. Opfordrer alle andre til at gøre det samme om muligt. eMule
er en forbedring af fildelingsprogrammet eDonkey, og kan hentes via.
www.emule-project.net
(virker også i samme netværk som eDonkey, og er "mere" APG-sikret, da ens
delinger er skjult for snifferen pr. default)

mvh
Rasmus

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-12-02 00:30

"Oros" <orosaraba@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> (virker også i samme netværk som eDonkey, og er "mere" APG-sikret, da ens
> delinger er skjult for snifferen pr. default)

Emule kicks the donkeys ass :)

Mvh Thomas
PS. Gider du maile mig når du har fået den suget og er klar med et edk-link?

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 06-12-02 09:53

www.honda-blackbird.dk

Hent den under film...

Brian W.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-12-02 11:02

"Brian Wendelbo" <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> www.honda-blackbird.dk
>
> Hent den under film...
>
> Brian W.

Er det ikke bare traileren igen?

Mvh Thomas

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 06-12-02 13:00

> "Brian Wendelbo" <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke bare traileren igen?
> Mvh Thomas

Hmm en trailer på 34 mb?? ja det kan da godt være.. men jeg finder den nu
alligevel ret underholdende???.
Ved ikke om det er en trailer.??

Brian W.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-12-02 13:07

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm en trailer på 34 mb?? ja det kan da godt være.. men jeg finder den nu
> alligevel ret underholdende???.
> Ved ikke om det er en trailer.??

Det er det. Se tråden under som giver et edonkeylink til den fulde version
på 400 mega.

Mvh Thomas

Fra : Oros

Dato : 06-12-02 11:48

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> PS. Gider du maile mig når du har fået den suget og er klar med et
edk-link?

Nu er der da kommet lidt forklarende tekst på fejlkoden, men det er stadig
ikke lykkedes mig at komme ind. Er der nogen der kan af- eller bekræfte
hvorvidt filmen fylder 2 skiver, endda næsten helt ud!? Eller er det noget
helt andet jeg nu er ved at hente på eMule, ved godt jeg kan prøve at
previewe den bette smule jeg har hentet med lidt fiks-fakserier da det er en
mpg. Men ligger den som en enkelt skive divx på ftp'en, altså bare disse 2
mpg'er komprimeret til et volume? Nogen der ved?

mvh
Rasmus Jensen

Fra : Oros

Dato : 06-12-02 12:11

Ok, stavefejl havde jeg ikke lige taget i betragtning. Jeg finder nu en
"Judgment_Day_DivX(Extreme_motorcycling).avi via emule, og jeg kom sågar ind
på ftp'en og så at der lå en 600mb+ mpg fil. Så humlen må være at divx'en er
af den mpg der ligger på ftp'en. Så man kan spare lidt over 200mb båndbredde
ved at snuppe divx'en fra eMule.

mvh
Rasmus
ps. den tilbagemelder allerede 12 kilder på den, så det skulle da nok kunne
lade sig gøre! ;)

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-12-02 12:35

On Fri, 6 Dec 2002 12:11:04 +0100, "Oros" <orosaraba@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>af den mpg der ligger på ftp'en. Så man kan spare lidt over 200mb båndbredde

Og ED2K-linket er :

ed2k://|file|Moto.-.Judgment.Day.avi|425551872|2f4c10c3454e58fb5556ff34feb30235|/

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-12-02 12:47

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> Og ED2K-linket er :

ed2k://|file|Moto.-.Judgment.Day.avi|425551872|2f4c10c3454e58fb5556ff34feb30
235|/

Af hjertet tak :)

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-12-02 12:44

> [...]
er
> af den mpg der ligger på ftp'en. Så man kan spare lidt over 200mb

Har du ikke et link til hvilken server den ligger på, eller et 'rigtigt'
edk-link?
Jeg har søgt emule, www.jigle.com og http://www.filedonkey.com/search.html
uden held ?!

Mvh Thomas

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-12-02 14:43

> [...]
> er
> båndbredde
> >

> Har du ikke et link til hvilken server den ligger på, eller et 'rigtigt'

Er der ikke andre steder hvor den kan hentes ?, så man slipper for at skulle
instalere et eller andet emule ting ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Michael K. S.

Dato : 06-12-02 15:07

On Fri, 6 Dec 2002 14:43:15 +0100, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> wrote:

>Er der ikke andre steder hvor den kan hentes ?, så man slipper for at skulle
>instalere et eller andet emule ting ?

Joh - det er der,men-men,i lyset af at det jo ikke er specielt lovligt
det her og APG'en er blevet lige lovlig aktiv på det seneste,så er det
altså ikke sådan lige til at få oplyst/oplyse om i hvilke netværk
filmen ligger )...Du har et sted du kan hente den nu - nemlig
FTP'en hvis du ikke gider at installere emule,det kommer ganske vist
til at tage evigheder at hente den,men sådan er det bare og ellers
kunne man jo overveje den helt og aldeles blasfemiske tanke at betale
og selv købe DVD'en .....Så får du den også i høj kvalitet (such as it
is)..kopien på FTP'en er i MPEG-1 og altså ikke grabbet i superhøj
kvalli !!

Det er i øvrigt lige før jeg synes at traileren er bedre end selve
filmen ).

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-12-02 16:05

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> divx'en

http://www.filedonkey.com/search.html

> Er der ikke andre steder hvor den kan hentes ?, så man slipper for at

Det er nu nemt. Hent emule her:
http://www.emule-project.net
Når du har installeret så husk at sætte emule til at håndtere edonkey links
under 'indstillinger'.
Flere sager på:
www.sharereactor.com og www.filenexus.com

Mvh Thomas

Fra : Freddy Lang

Dato : 06-12-02 20:31

> Det er nu nemt. Hent emule her:
> http://www.emule-project.net
> Når du har installeret så husk at sætte emule til at håndtere edonkey
links
> under 'indstillinger'.

Hvor henne? Hvilket under-"bibliotek" under Indstillinger?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-12-02 23:17

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> links
>
> Hvor henne? Hvilket under-"bibliotek" under Indstillinger?

Sorry, men jeg kan ikke sige hvor. Nu du siger det mener jeg at kunne huske
at man når man installere emule bliver bedt om at emule skal håndtere sine
edkonkey links og man dér sætter flueben i OK. Jeg kan ikke finde noget sted
under 'indstillinger' hvor man kan ændre denne feature.
Hvis du ikke kan få din emule til at funke med edonkey-links så send mig en
mail og jeg kan finde ud af det til dig...

Mvh Thomas

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-12-02 12:06

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> divx'en

http://www.filedonkey.com/search.html

Fik hentet "Judgment_Day_DivX(Extreme_motorcycling)" der er på 405 MB, det
tog lidt tid
Men yfferpyffer !!, der er jo ingen lyd på , nårh jeg finder den nok et
andet sted, hvor der er lyd med.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-12-02 12:59

> [...]
> tog lidt tid
> Men yfferpyffer !!, der er jo ingen lyd på , nårh jeg finder den nok et

Måske du skal have opdateret din divx: http://www.divx.com/divx/ til 5.02

Mvh Thomas

Fra : ZX-10

Dato : 08-12-02 14:09

nemmerlig, for der er sgi lyd på flmen...:)