Reperation af møbel overflade
Fra : Zafar Iqbal

Dato : 06-12-02 05:43

Hejsa,

Nu var jeg så sej at jeg borede helt igennem en låge fra indersiden af - vel
og
mærke uden at have et træstykke til at tage pænt imod boret på den anden
side.

Dette resulterede i at overfladen flækkede på ydersiden og det ser jo ikke
specielt godt ud.

Det drejer sig om Ahorn og jeg vil høre om her er nogen med gode fifs til
hvordan jeg kan få det til at se pænt ud igen.

Ps. Slibning kan ikke komme på tale.

--

- Zafar Iqbal

Fra : Per H

Dato : 06-12-02 07:51

On Fri, 6 Dec 2002 05:43:21 +0100, "Zafar Iqbal"
<zafar@digital-rayMOVE-DIS.dk> skrev:

> [...]
>
>Det drejer sig om Ahorn og jeg vil høre om her er nogen med gode fifs til
>hvordan jeg kan få det til at se pænt ud igen.

Omfinering, hvis det skal være pænt,

Vh Per

Glædelig jul

Fra : Zafar Iqbal