Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
halv film/fremkaldelse
Fra : Mich@el Christensen

Dato : 06-12-02 16:41

Hej NG

Jeg har taget en 12-13 billeder med en speciel film. Regner ikke med at jeg
kommer til at bruge den film de næste par dage. Og skal egentlig bruge de
billeder der ligger derpå, inden alt for længe. Så er mit spørgsmål:

Hvad er normalt kotyme (ved ikke om det er sådan det staves) når man
aflevere en 36 billeders film og den er kun er halvt brugt. Betaler man så
fuld pris som en 36 billeders ellerbetaler man mindre???
Hvad er jeres erfaringer her?

På forhånd tak!!!

MVH

Michael Christensen

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 06-12-02 16:55

Hej

Prøv at spørg hos din fotohandler, det er forskelligt hvordan de tager
betaling.
nogle tager en fast pris op til 24 eller 36 billeder. andre for en
fremkaldelse af filmen og efterfølgende betales så pr. billede.

God weekend til alle !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Søren Blom

Dato : 07-12-02 19:56

"www.analogfoto.dk L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev

Du kommer til at betale fuld pris for selve fremkaldelsen, det er gerne
25-30 kr. Men du kommer kun til at betale for det antal billeder der kan
laves ud fra negativerne, når du får det lavet hos en fotohandler.

--
Søren Blom
soren@blom.dk