Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Konica digital revio
Fra : Karina og Christian

Dato : 05-12-02 00:55

Hej Gruppe

Jeg har set lidt på Japan Photos december-slagtilbud-digitalkamera; et
Konica Revio 220z med 2 megapixels og 3 x optisk zoom. Til den nette sum af
dkr. 2.000,-

Det lyder jo ellers godt, synes jeg. Jeg mener jo vist nok (uden dog at have
de mindske forkundskaber indenfor fotografering) at have hørt, at Konica er
et ganske respektabelt kamera-"hus", om man så må sige(?)

Problemet er blot, at jeg stort set intet kan finde om dette kamera via
Google-søgninger eller ved at kigge på de "gængse"
digitalkamera-anmeldelsessider (som f.eks. Steve's Digicams og lign.).

Så spørgsmålet lyder: Har nogen af jer her i gruppen erfaringer enten med
dette kamera, eller med andre af Konicas digitalkameraer, som I ville være
så hjælpsomme at dele med mig?

På forhånd mange tak og med venlig hilsen
Christian Sørensen

--
NB: Slet "FJERNDETTE" fra adressen ved svar pr. e-mail
----

Fra : SHN

Dato : 05-12-02 07:34

Jeg har selv haft 4 og 5 Mega Pixel udgaverne i hånden og de er bare for
lækre. Super forarbejdning, lynhyrtig opstart og meget lette menuer.
Behagelig størrelse.
God jagt.
vh
Søren H.N.