Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Studio
Fra : Busk

Dato : 04-12-02 20:02

Hej

Er der nogle der ved hvor man kan låne et fotostudio i aalborg området,
evt for et mindre beløb ?
Jeg er ikke medlem af en fotoklub.

Tak

Busk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 05-12-02 10:01

"Busk" <busk@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der ved hvor man kan låne et fotostudio i aalborg området,
> evt for et mindre beløb ?
> Jeg er ikke medlem af en fotoklub.

Prøv at tage kontakt til en fotograf på www.colourart.dk måske finder du en
der som vil leje sit studio ud.

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : U. Pedersen

Dato : 05-12-02 14:10

Busk skrev:

>Hej
>
>Er der nogle der ved hvor man kan låne et fotostudio i aalborg området,
> [...]
så meld dig da ind i en af de 3 fotoklubber der er i området omkring
Aalborg.

En fotoklub med respekt for sig selv har et studie med flash anlæg

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-02 10:00

On Thu, 05 Dec 2002 14:10:19 +0100, U. Pedersen
<info@digifoto-nord.dk> wrote:

>så meld dig da ind i en af de 3 fotoklubber der er i området omkring
>Aalborg.
>
>En fotoklub med respekt for sig selv har et studie med flash anlæg

Hej Ulf,

Hvilken er den 3. klub? Jeg kender kun Aalborg Fotoklub og Zoom 81 -
jeg har nemlig også overvejet at få mig meldt ind.

Mvh Jan

Fra : U. Pedersen

Dato : 17-12-02 11:14

Jan Petersen <> skrev:

>Hej Ulf,
>
>Hvilken er den 3. klub? Jeg kender kun Aalborg Fotoklub og Zoom 81 -
>jeg har nemlig også overvejet at få mig meldt ind.
>
>Mvh Jan

Hej Jan

Der ligger en i Nørresundby, på Toftevej, Atena eller noget i den
retning.

Men det er da ellers ikke svært at finde ud af hvilke klubber der
ligger i ens område, enten kan man se i telefonbogen over foreninger,
eller man spørger på biblioteket.

Men det er mit indtryk, at er man digital fotograf, så har man ikke
noget at gøre i en fotoklub

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-02 07:21

On Tue, 17 Dec 2002 11:13:38 +0100, U. Pedersen
<info@digifoto-nord.dk> wrote:

> [...]
>eller man spørger på biblioteket.
>
>Men det er mit indtryk, at er man digital fotograf, så har man ikke

Ditto - jeg er dog så heldig at vi har en fotoklub på arbejde, som
udlåner flash-anlæg. Så nu mangler jeg bare tilladelse til at rydde
stuen og indrette studie dér

Mvh Jan