Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forskellen mellem Sony Cyber-shot P51 og P~
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 04-12-02 15:49

Hej.

Jeg leder stadig efter kameraet til amatørbrug og sidder i øjeblikket
og lurer på enten et Cyber-shot P51 eller et P71.

Jeg har ikke så store krav, da billederne skal bruges på diverse
hjemmesider og enkelte af billederne skal i vores fotoalbum.

Vil et P51 kunne dække mit behov og hvad er (i forståelige termer)
forskellen mellem disse 2 kameraer? Jeg vil uanset hvad, gerne have
mit fremtidige kamera med 128MB.

Og da P51 er en 1000 kr. billigere end P71, er det selvfølgelig et
stort plus i mit valg.

Jeg har set at P51 har en lavere opløsning, men tror selv at de 2.0
megapixel er ok til mit brug.

Mvh. Brian

--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 04-12-02 15:51

Og lige et tillægsspørgsmål:

Er P51'eren et bedre køb, end det føromtalte Aldi kamera til knap
3000?

Fra : U. Pedersen

Dato : 04-12-02 17:07

Brian B. Christensen skrev:

>Og lige et tillægsspørgsmål:
>
>Er P51'eren et bedre køb, end det føromtalte Aldi kamera til knap
>3000?
? Brian som du da kan spørge.
Nu var jeg lige en smut omkring din hjemmeside, og med dit job så kan
jeg kun spørge.
Hvad syntes du selv ??

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 04-12-02 17:18

On Wed, 04 Dec 2002 17:06:51 +0100, U. Pedersen
<info@digifoto-nord.dk> wrote:
>Nu var jeg lige en smut omkring din hjemmeside, og med dit job så kan
>jeg kun spørge.
>Hvad syntes du selv ??

Øh, hvad mener du? Jeg arbejder ikke med kameraer (eller PC'ere) i mit
daglige arbejde, så jeg har faktisk ikke et grundlag at udtale mig på.
Men vil du købe en IBM AS/400, så kan jeg hjælpe dig

Mvh. Brian

Fra : U. Pedersen

Dato : 04-12-02 18:13

Brian B. Christensen skrev:

> [...]
>daglige arbejde, så jeg har faktisk ikke et grundlag at udtale mig på.
>Men vil du købe en IBM AS/400, så kan jeg hjælpe dig

Hej Brian

Du får jo hvad du betaler for.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 04-12-02 18:18

On Wed, 04 Dec 2002 18:13:15 +0100, U. Pedersen
<info@digifoto-nord.dk> wrote:

>Du får jo hvad du betaler for.

Ok, så forstår jeg Du har selvfølgelig ret.

Fra : U. Pedersen

Dato : 04-12-02 17:03

Brian B. Christensen skrev:

> [...]
>stort plus i mit valg.
>
>Jeg har set at P51 har en lavere opløsning, men tror selv at de 2.0

Hej Brian

Du kan roligt købe P51, i den opløsning på 2 Mega Pixel er det
rigeligt.

Jeg har en Sony DSC-S50 men den er udgået af produktion, og vil tro at
P51 er afløseren.

Men bliver du ligesom jeg bidt af at fotografere, er det ikke
utænkeligt at du har brug for et kamera der kan lidt mere.
Så nu har jeg en Sony DSC-F717.

Du kan se ind på min hjemmeside, de fleste af billederne er taget med
S50