CSV: filer import Outlook 97, virker ikke
Fra : Jens

Dato : 06-12-02 14:44

Har exporteret 2 forskellige CSV. filer til mit skrivebord fra Outlook 2002
på min hjemme PC. Så har jeg brændt dem over på en Cd og taget dem med på
arbejde.

Så ligger jeg dem ud på mit skrivebord, hvor der nu ligger de 2 forskellige
CSV. filer.

Jeg importerer så den ene, over i mit Outlook `97 og det går fint.

Jeg åbner så mit adressekartotek og ser at alt er ok.
Jeg vil så importere den anden CSV. fil og den bliver også lagt over uden
problemer, meeennn......
Når jeg så åbner mit adresse kartotek kan jeg se at alle navne og adresser
der er importeret fra den fil jeg lagde ind sidst (fil nr. 2) at Æ,Ø,Å ikke
eksisterer, men er erstattet af tegn som disse ¤ og nogle andre mærkelige
tegn.

Hvis jeg så tager de 2 filer med hjem på min Outlook 2002, jamen så kan jeg
importerer begge igen uden problemer. Da tager den gerne Æ.Ø,Å.

Hvorfor vil mit Outlook 97, kun importerer den første af mine CSV. filer med
ÆØÅ og ikke fil nr. 2?

/Jensen.....