Outlook XP genkender modtagere som ikke er~
Fra : Søren Rohde

Dato : 05-12-02 17:18

Hej,

Når jeg vil sende en mail og skriver navne i TIL feltet genkender Outlook
selv modtagere som er oprettet i Contacts. Men nogle gange vælger den en
adresse som ikke ligger i Contacts, og mailen bliver sendt forkert. Hvis jeg
i Contacts f.eks. har en HANSEN liggende og begynder at skrive HAN...
foreslår den selv en HANS som ikke ligger i Contacts. Hvorfor og hvordan får
jeg den til at opføre sig normalt?

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : pre

Dato : 05-12-02 20:29

Du bør nok sætte dig ind i de ændringer der er sket med den nye Outlook
version. Prøv i startmenuen/Kør at skrive Wab. Det burde starte
Windows adressebogen. Den er sandsynligvis ikke fælles med
Kontaktlisten men kan blive det på samme måde som i -2000.

© pre 2002

Fra : Søren Rohde

Dato : 09-12-02 07:54

"pre" <skrivtil@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Windows adressebogen. Den er sandsynligvis ikke fælles med
> Kontaktlisten men kan blive det på samme måde som i -2000.

WAB er tom - så det er ikke der Qutlook får navnene fra. Jeg vil tro den et
eller andet sted gemmer en liste over de personer der er sendt post til -
eller modtaget fra. Ligesom der i Internet Explorer også kommer forslag til
seteder frem, uden at disse er gemt i Foretrukne.

Det er denne liste jeg gerne vil vide hvordan jeg tømmer.

Fra : M. Henriksen

Dato : 09-12-02 15:04

> [...]
til
> seteder frem, uden at disse er gemt i Foretrukne.
>
> Det er denne liste jeg gerne vil vide hvordan jeg tømmer.

Du kan holde musepilen over det navn du vil have slettet og derefter trykke
delete. Er der flere navne må du gentage processen.
Det er den eneste måde jeg kender.

Michael

Fra : pre

Dato : 09-12-02 17:19

Se hvad jeg skrev forleden og find filen Adhoc. (Jeg kan ikke lige nu
huske extensionen)

Fra : N/A

Dato : 12-12-02 09:46

Fra : pre

Dato : 12-12-02 09:46

Mon ikke vi taler forbi hinanden? Det oprindelige spørgsmål var om der
fandtes andre filer med adresser. Adhoc er ikke en kommando, det er et
register over e-mails. Filen kan læses i notepad.

Hvis du går over til at bruge kaldenavne, som kan være ganske korte, vil
Outlook meget hurtigere kunne indsætte adressen.

Endelig har det vist sig at "man" uagtsomt kan konfigurere Outlook til
at ha´ mere end én adressebog. Specielt er det væsentligt at slippe af
med en "Personal Address Book Folder." (*.PAB).

Fra Funktioner, vælg e-mail konti, Vis eksisterende Adressebøger, klik
næste.

Læs hjælpetekster...