Hjælp til formular
Fra : SES

Dato : 06-12-02 21:48

Hej

Har ikke rigtigt beskæftiget mig med Delphi .. men dette spørgsmål er
sikkert
ganske elementært for jer .. jeg har dog
ikke kunne finde de vise sten i den litteratur jeg har til disposition ..

Hvordan placerer man cursor i et bestemt felt i en formular uafhængig af
tab-orden.
Jeg har pt ikke brug for en specifik aktion .. bare det, at ved en given
handling så stiller cursoren sig i et bestemt felt i formularen.

mvh
Svend-Erik

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-12-02 23:58

Form1.activecontrol:= edit1;

Om det lige er activecontrol, den hedder kan jeg ikke huske, men det er
noget i den stil.

Fra : SES

Dato : 07-12-02 11:41

Tak Uffe ..
Det hjalp med et et "par andre øjne" ...

mvh
Svend-Erik