Læse IP-adresser på besøgende
Fra : Martin Schmidt

Dato : 04-12-02 15:40

Hej alle

Er der nogen, der har et forslag eller en henvisning til kode, der aflæser
den besøgendes adresse og evt. lægger resultatet ned i en fil på serveren.

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 04-12-02 16:23

Hejsa

> Er der nogen, der har et forslag eller en henvisning til kode, der aflæser
> den besøgendes adresse og evt. lægger resultatet ned i en fil på serveren.

Jeg antager, det er fra en servlet. Hvis ja, så kik på HttpServletRequest -
der er bl.a. funktionalitet til, at hente ip adressen på klienten. Dette
skrives let til en fil (java.io.FileOutputStream).

God fornøjelse,
Søren