swing i Sun ONE/forte 4 (GUI editoren).
Fra : Simon...

Dato : 04-12-02 14:30

Hejsa,

når man sidder og bruger GUI editoren, så bliver alt det kode den laver jo
på blå baggrund, så man ikke kan ændre i dette.
Er det muligt at slå dette fra så det bliver muligt at ændre i det, og
hvordan kan dette evt. gøres ? alternativet er at kopiere
koden over i en anden fil :/

Det er ikke noget specifikt jeg skal have ændret pt. det er mere generalt.

tak

mvhSimon

Fra : Michael Banzon

Dato : 04-12-02 15:54

"Simon..." <devnull@linux.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> koden over i en anden fil :/
>
> Det er ikke noget specifikt jeg skal have ændret pt. det er mere generalt.

Hej Simon,

Det er faktisk ikke nødvændigt at rette i den kode der bliver genereret af
Forte/SO... Der er en box/window hvor du kan rette alle parametre ved dit
GUI, så man nemt kan instille netop dét som man vil... Det kræver måske
lidt træning at finde frem til det, men det er det hele værd...

/ Michael