VB.NET WebApplication
Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 04-12-02 21:24

Hej NG

Noget så simelt som:

På en webform har jeg en Button control. Når denne klikkes på skal
der åbnes en ny form (som ligger i samme projekt mappe). Hvis jeg benytter
HyperLink controllen og sætter NavigateURL="Page1.aspx" vises siden fint.
Men det SKAL være via min button der skal navigeres fra.

Please someone???

/Johnny

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-12-02 21:36

Johnny Emde Jensen wrote :

> [...]
> benytter HyperLink controllen og sætter NavigateURL="Page1.aspx" vises
> siden fint. Men det SKAL være via min button der skal navigeres fra.

er der ikke en click-event du kan fange på serversiden af din applikation ?
Evt kombineret med noget Response.Redirect()-tjavs.

Jeg sætter x-FUT til dk.edb.programmering, så både dette indlæg og svar på
det vil lande i denne gruppe. Stedet at diskutere .Net-programmering i
dk.edb-hierarkiet er nemlig pt. den gruppe. [1]

xFUT: dk.edb.programmering

[1] Se evt: <7e9qtucvu1qen01nq0m3lna63bahmp5l82@dtext.news.tele.dk>
--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk