Styring af COM port i VB
Fra : Lars

Dato : 04-12-02 13:39

Hej

Jeg vil gerne styre nogle kontrolben på min COM port. Jeg ved ikke noget om
emnet i VB, men er det muligt at styre sine kontrolben i VB så man kan
benytte disse ben til at styre externe ting. det er i princippet ligegyldigt
hvilket ben der benyttes jeg skal bare have muligheden for at bestemme om
det er "Aktivt" eller ikke

Lars

Fra : Mads Andreasen

Dato : 07-12-02 13:27

Hej Lars

Til at styre com porten skal du bruge MSCOMM activeX komponenten.
Det lyder som om du ikke skal lave seriel kommunikation; det ville måske
være nemmere for dig at bruge parallel porten.

-Mads