E-Mail
webnoob 5265
Flere konti
Fra : sa-mail@tdcadsl.dk

Dato : 05-12-02 17:03

Jeg har oprettet 2 forskellige mail adresser på 2 forskellige pc´ere
og på min web mail,men når jeg henter post på den ene adresse får jeg
også posten med ned som er sendt til den anden adresse,hvad kan jeg
gøre for kun at få den relevante post til hver konto.

Mvh Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-02 19:12

sa-mail@tdcadsl.dk skrev :

> [...]
>også posten med ned som er sendt til den anden adresse,hvad kan jeg
>gøre for kun at få den relevante post til hver konto.

Kan du ikke, hvis det er på en TDC mailkonto, du har kun en
postkasse, de forskellige adresser er kun aliaser.

Opret nr. to konto et andet sted, omend adressen så skal skiftes.

Er en 2 MB plads nok, så kan en gratis oprettes på
http://www13.gmx.net/de/cgi/produkte?LANG=de&AREA=freemail med
pop3/smtp-mulighed.

Er tysk ikke så godt, så http://www.portalen.no/

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 05-12-02 20:18

Du skal i meddelelsesregler bede om IKKE at få mail til den anden konto, så
hentes de ikke.

Se nærmere her:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=40901&dogtag=tdco-mo-mn

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-02 20:32

"JSH \(9800\)" <jstenbak@e-box.dk> skrev :

>Du skal i meddelelsesregler bede om IKKE at få mail til den anden konto, så
>hentes de ikke.

Det hjælper jo ikke på webmail f.eks.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : BJ.DK

Dato : 09-12-02 10:40

> Det hjælper jo ikke på webmail f.eks.

Og så hjælper det heller ikke i f.eks. MS Outlook (Office) - den indeholder
nemlig så vidt jeg kan se slet ikke reglen om at lade posten ligge...

Børgesen