Tv-Out og DVI ??
Fra : Klaus G.

Dato : 05-12-02 14:40

Hej.

Jeg har et Radeon 9700 Pro, som udover alm. VGA stik, også har Tv-Out og DVI
udgang. Hvad skal man bruge DVI til? Jeg har en Sony F520, og der kan man
bruge Coax stik i stedet for det der standard stik. Er det det DVI skal
bruges til?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : M Madsen

Dato : 05-12-02 14:43

On Thu, 5 Dec 2002 14:39:47 +0100, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>udgang. Hvad skal man bruge DVI til? Jeg har en Sony F520, og der kan man
>bruge Coax stik i stedet for det der standard stik. Er det det DVI skal

DVI = Digital VIdeo

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-12-02 15:08

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> og DVI udgang. Hvad skal man bruge DVI til? Jeg har en Sony F520, og
> der kan man bruge Coax stik i stedet for det der standard stik. Er det

Nej
http://whatis.techtarget.com/definition/0,,sid9_gci805034,00.html

--
Bjarke Andersen

Fra : o&u

Dato : 05-12-02 15:33

wrote:

> [...]
>udgang. Hvad skal man bruge DVI til? Jeg har en Sony F520, og der kan man
>bruge Coax stik i stedet for det der standard stik. Er det det DVI skal

Jeg har en eizo tft skærm med dvi-stik. Det giver et lidt bedre
billede end analogt kabel, og to gange konvertering: digital/analog og
tilbage igen.
Den har også analogt kabel, så det er bare at sammenligne.

mvh

John

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 05-12-02 19:42

heh, underlige svar folk kommer med, hva?
dvi-stik er en digital signal-vej forbeholdt tft-skærme der understøtter en
sådan.
Coax-stikkene på din skærm kan du benytte sammen med din alm. udgang på
grafikkortet -- det kræver blot et specielt kabel. Det skulle til gengæld
give et
bedre billede

--
Martin Lund Krisitiansen

Fra : Klaus G.

Dato : 05-12-02 20:47

"Martin Lund Kristiansen" <martinlk@angelfire.com> wrote in message
> [...]
> Coax-stikkene på din skærm kan du benytte sammen med din alm. udgang på
> grafikkortet -- det kræver blot et specielt kabel. Det skulle til gengæld

Endelig et svar som jeg virkelig kunne bruge. tark!

--
Klaus G. / Seth-Enoch