Outlook Backup
Fra : pre

Dato : 04-03-01 15:38

Et populært tidsskrift har anvist en snild vej til at kopiere *.pst
filen - ved simpelthen at eksportere enkelte eller alle "Personlige
Foldere", altså *.pst-filen. Den kan så importeres tilbage om ønsket.
Det anvises også, hvordan man med en *.bat fil kan automatisere
processen.

Men to ting er overset: At importere en gammel fil oven i en ny
betyder, at alt nyt slettes hvis man ikke er meget opmærksom. Og den
(lange) linie der er vist som kommando for automatikken, er ofte
forkert. Her bør man så konferere med sin Outlook, som gerne viser den
korrekte adresse (Ofte::\WINDOWS\Local Settings\Application
Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst)
Men ellers er det faktisk snildt.
--
Mvh.
pre

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 05-03-01 09:34

Overset og overset, det ved jeg nu ikke. Når du importerer eller eksporterer
til/fra en pst-fil bestemmer du selv om tilføjelser skal dubleres, der
slettes intet fra den åbne pst-fil.
MVH Torben