Asus 7700
Fra : P&B

Dato : 04-03-01 18:37

Hejsa !

Hvad er folks erfaringer med driver til ovennævnte?
Hvilken en er bedst? Og kan det betale sig at
lægge Directx 8.0 ind ??

Vil bare lige høre andres bud på den bedste
kombination, da jeg selv er i tvivl.

Per.

Fra : Karsten Borchers

Dato : 05-03-01 18:58

Har selv et Asus V7700 32 Mb Pure.
Windows 98SE
DirectX 8.0
Nvidia's 6.31 final drivere

Kører upåklageligt

--
Karsten Borchers
www.simracing.dk

Fra : johnDenmark

Dato : 05-03-01 20:51

Hej

Jeg kører med ASUS driver 5.33 til WinME på mit ASUS 7700 32 Mb Pure.

Vil der være nogen gevinst ved at bruge den netop frigivne ASUS driver 6.31c
eller skal man over og bruge NVidia's referencedrivere? Hvad er bedst?

Hilsen

John