Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til HP Photosmart 215
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-12-02 02:16

Greetings!

Kan I huske at jeg for nogle måneder siden efterlyste en driver til mit
HP kamera...?

Jeg har nu, langt om længe, fået en CD fra HP. Det tog 3 (tre)
måneder...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : SHN

Dato : 04-12-02 10:04

Kunne du ikke hente den fra HP´s hjemmeside?
vh
Søren H.N.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-12-02 10:21

"SHN" <shn@phaseone.dk> wrote in message
> Kunne du ikke hente den fra HP´s hjemmeside?
> vh
> Søren H.N.

Hejsa.

Har en veninde med nøjagtigt samme problem (manglende driver) - på HPs
hjemmeside kan man allersomnådigst få telefonnummeret til HP Denmark, hvor
man så kan bestille cd-rommen, hvor man dog kun skal betale for porto. Det
var da altid noget...

MvH Aragorn_dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-12-02 18:29

In article <askhnp$7ce$1@sunsite.dk>, aragorn@welles.dk says...
> man så kan bestille cd-rommen, hvor man dog kun skal betale for porto. Det
> var da altid noget...

Jeg fik den nu kvit og frit... Men 3 mdr. ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-12-02 18:30

In article <3dedc527$0$10678$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, shn@phaseone.dk
says...
> Kunne du ikke hente den fra HP´s hjemmeside?

Nej. Hvis jeg kunne havde jeg gjort det for længst (andre husker
sikkert mine kvaler)...