Risercard
Fra : Michael

Dato : 03-12-02 23:58

Hvad er det nu lige det er for noget?

Mvh
Michael

Fra : Esben

Dato : 04-12-02 09:17

"Michael" <maskinen2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:asjcum$q9a$1@sunsite.dk...
> Hvad er det nu lige det er for noget?

Det kan være sådan et:
http://www.caseoutlet.com/Clearance/RM-2241/images/2U-RiserCard2-600.jpg
PCI-"forlængeren" her bruges for at få bugt med de pladsproblemer der
kan være i et smalt kabinet, idet PCI-kort nu kan monteres vandret i
stedet for lodret.

Det findes også til cpu og og ram-klodser til brug på visse bundkort,
men her er det ikke nødvendigvis et spørgsmål om plads.

--
Esben

Fra : Michael

Dato : 04-12-02 11:08

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> PCI-"forlængeren" her bruges for at få bugt med de pladsproblemer der
> kan være i et smalt kabinet, idet PCI-kort nu kan monteres vandret i

ahh ok... jeg har ikke før haft rackservere, men skal til at have et par
stykker. jeg havde overvejet at "bygge dem selv" idet de fleste færdige
servere er for dyre og for "fancy" til vores behov.

Jeg havde egentligt bare en idé om at købe et par 1U eller 2U kabinetter og
så smide nogle alm. motherboards i, men jeg havde da ikke lige tænkt så
langt at det kan give pladsproblemer.

tak for svaret

Mvh
Michael