Danskerne vil bevare Julekalenderen
Fra : Anonymous

Dato : 01-01-70 02:00

Mens der rejses kritik af Danmarks Journalisthøjskoles reklame for forfatteren
Søren Mosegaard http://www.djh.dk/ejour/1102/20KortNyt.html er der massive
sympatitilkendegivelser til lukningstruet julekalender.

Mange protesterede således i morges mod computergiganten Lycos' lukning af
kalenderen, som i øjeblikket trækker fulde huse på http://www.geocities.com/julekalender1957/

Julekalenderen, der sætter fokus på Bibelens skyggesider i 24 samtaler mellem
en nonne og en autist, får nu uventet opbakning. I et åbent brev til kalenderens
forfatter skriver den kristne internet-skribent Anders Peter Johnsen:

"Jeg vil ellers takke dig mange gange for selv at offentliggøre det eneste
egentligt "kristeligt læsværdige" - og for denne gruppe (kristen diskussionsgruppe,
red.) relevante - i din bog helt gratis. "Nonnen og Idioten"-passagerne kan
nemlig udmærket bruges som sagligt oplæg til relevant gruppediskussion fra
din side."

Anders Peter Johnsen, der til sidst takker for de "24 udmærkede diskussionsoplæg",
har tidligere truet forfatteren med vold. Det skete efter et opgør med en af
Mosegaards fiktive internet-figurer.

"Jeg vil ikke hænges offentligt ud for at være skyld i en persons selvmord,
heller ikke selv om personen er fiktiv", udtalte Johnsen ved den lejlighed
til pressen.

-linus

~~
Questo messaggio e' stato inoltrato automaticamente
da un paio di Anonymous Remailer. Il mittente originario
e' sconosciuto e non identificabile. Datevi pace.

Fra : [5000] Bo

Dato : 03-12-02 23:54

> [...]
> Søren Mosegaard http://www.djh.dk/ejour/1102/20KortNyt.html er der massive
> sympatitilkendegivelser til lukningstruet julekalender.

*PLONK*

Fra : Magnus Andersen

Dato : 04-12-02 08:01

Flot skrever, puuuuha av av