Der eksisterer skam en officiel Word rutine, der henter adresser fra
Outlook. Nu er det snart hundrede år siden jeg installerede rutinen,
men den eksisterer skam også i XP selvom den er godt gemt:
Fra Funktioner/Tilpas vælg Indsæt i venstre vindue. Rul igennem det
højre og find Adressebogs kommandoen.
Klik og træk den til en værktøjslinie. Nu burde du kunne klikke der for
at få adresser fra Outlooks kontaktliste. Hvis det ikke virker så
mangler der en AutoTekst ved navn AdressLayout. Kom igen så får du
opskriften.
For en sikkerheds skyld tjek i den utrættelige hjælpetekst, f. eks.
under adresse, for dels er der en del ændringer, og min XP er ikke
installeret endnu.
Der er selvfølgelig andre rutiner, men denne er nem og den er afpasset
til Word.
--
mvh
© pre 2002
"Kim Bach Petersen" <kim@kensho.dk> wrote in message
news:asj1v3$qqv$1@sunsite.dk...
> Jeg står og skal lave label med adresser fra Outlook og da programmet
ikke
> selv kan udskrive til labels, skal det jo så via Word.
>
> Nu er sagens så, at Word tilsyneladende kun vil snakke med Outlook via
en
> exchange-server - sådan én har jeg ikke lige kørende og kan ikke se,
at det
> skulle være nødvendigt, når programmerne kører som eneste kopi på én
og
> samme maskine...
>
> Hvad gør man? Hvordan får man lettest adresserne fra Outlook til Word?
>
> På forhånd tak, Kim
>
>