Cover probs m. 3410
Fra : Onkel Ond

Dato : 03-12-02 20:27

Hej!

Har haft min 3410 siden 8/11, og coveret sidder nu herre-løst.
Det er vildt belastende når jeg taler i den, og kan mærke
coveret "smutte" mellem fingrene.
Har haft et andet cover på, uoriginalt, som sidder helt stramt,
men er pissegrimt og stort (X-sport, hvis det siger nogen noget),
og har netop være inde hos Teleservice, der tilbød at skifte
rammen, for at se om det hjalp.
Har nemlig også prøvet 2 andre original covers, der sidder lige
så løst. Det skal siges, at det kun er bagcoveret, fronten sidder
som den skal.
Er der nogle erfaringer med dette fænomen, og nogle løsnings-
modeller?
Jeg har det ok med at skulle investere i et nyt cover, men jeg
kan jo ikke komme til at prøve det i butikken først, for at se om
det sidder ordentligt, så hvis nogle har bud på mærker ???
(JA, ved godt det er et lidt langt ude spørgsmål...)

Med håbet om et brugbart svar

/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : -mjp-

Dato : 03-12-02 21:00

-klip-
> Har haft min 3410 siden 8/11, og coveret sidder nu herre-løst.
-klip-

Der er vel stadig garanti på telefonen??

-mjp- Odense..
--
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...

Fra : Onkel Ond

Dato : 03-12-02 21:13

Skrev jeg...

> -klip-
>
> Der er vel stadig garanti på telefonen??

Skrev du...

Som du kan se, så har jeg haft den til rep., og det hjalp ikke.
Jeg medgiver, at man ikke kan læse ud af det jeg skrev, at det
var på garantien, men det var det altså. Og det hjalp altså ikke.

/Onkel Ond

Fra : Kasper Christensen

Dato : 03-12-02 23:08

> Som du kan se, så har jeg haft den til rep., og det hjalp ikke.
> Jeg medgiver, at man ikke kan læse ud af det jeg skrev, at det
> var på garantien, men det var det altså. Og det hjalp altså ikke.

Hvor lang tid var den inde og hvad skiftede de helt præcist???

Fra : Onkel Ond

Dato : 03-12-02 23:16

> Hvor lang tid var den inde og hvad skiftede de helt præcist???

1½ time, og de skiftede rammen.
Det der akutværksted på Hovedbanen, Teleservice Next 2 you,
er med i Telia's emergency-ordning. Det er de værksteder Telia
bruger, hvis noget skal laves, både i og udenfor garantien.

Fra : JMo.

Dato : 03-12-02 22:29

"Onkel Ond" <jafj@hotmail.PUNKTUM.com> wrote in

> Har nemlig også prøvet 2 andre original covers, der sidder lige
> så løst. Det skal siges, at det kun er bagcoveret, fronten sidder
> som den skal.

Er det i toppen eller i bunden af telefonen at det sidder løst??

Fra : Onkel Ond

Dato : 03-12-02 23:16

> Er det i toppen eller i bunden af telefonen at det sidder løst??

Det er både i top og bund, men mest tydeligt i bunden.

Fra : JMo.

Dato : 04-12-02 00:17

> Det er både i top og bund, men mest tydeligt i bunden.

Hvilken "vej" er det løst: Kan det skubbes op/ned, til siderne, eller
"hives væk" fra telefonen??

Hvor meget kan det give sig: Er det flere mm vi taler om, eller kan du blot
mærke at det sidder løst?

Fra : Onkel Ond

Dato : 04-12-02 22:51

>Hvilken "vej" er det løst: Kan det skubbes op/ned,

Ja

>til siderne,

Ja

>eller "hives væk" fra telefonen??

Ja, men det er meget lidt...

> Hvor meget kan det give sig: Er det flere mm vi taler om, eller kan
> du blot mærke at det sidder løst?

Det er måske ½-1 mm, på begge leder.
Det mærkelige er jo, at det uoriginale cover jeg har prøvet, sidder helt
tæt til, det kan slet ikke rykkes, men de originale nokiacovers jeg har
haft på, de sidder alle sammen løst.