Re: Pinlock
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-12-02 19:58

(Q i email - svar til både spørger og d.f.m)

>Skal der bores huller hele vejen igennem det gamle visir, eller fræses
>der blot en lille fordybning?

Der skal bores helt igennem

>Hvis der er hul hele vejen igennem til pindene, holder det så
ordentligt
>tæt?

Umiddelbart ja - Det monteres men nogle plastic "pins" der klemmes fast.

>Og er det oprindelige visir så ubrugeligt, hvis Pinlock tages ud (pga.
>hullerne)?

Jeg mener at der i mit nolan var propper i fra nyt - som jeg bare skulle
hive ud for at montere pinlock visiret. Man kan vel selv finde et pra
propper hvis det bliver aktuelt - Men det er vel også begrænset hvor
meget det kan trække fra 2 små huller.

>Er der nogen som helst former for bivirkninger? F.eks. refleksioner om
>aftenen fra modkørende pga. dobbelt visir, begrænset udsyn eller
>lignende?

Ja der er naturligt nok flere reflekser fra det ekstra lag plastik -
udsynet bliver kun begrænset en smule i "højden" men er ikke noget
problem (jeg kigger sjældent efter flyvere eller lige ned - uden at
dreje hovedet)

>Ellers er der BMWs eget antidug-visir til "kun" DKK 800. Ak ja...
>Latterlig pris, som pt. er for meget for mig.

Hvad koster det i tyskland ? Jeg troede at det var et pinlock de
solgte... Men hvis det er for et nyt visir med pinlock er det måske ikke
så galt endda.

Mvh
Anders Majland