Billigst proteinpulver- hvor?
Fra : Eske

Dato : 03-12-02 15:34

Hej,

Jeg skal bruge noget proteinpulver med et lavt kulhydratindhold. Hvor er det
billigst? Der er masser af danske websites som sælger det, men det er
uoverskueligt, så jeg håber der er en derude som kender det billigste og
BEDSTE sted!

Tak!

Fra : Kristian69

Dato : 04-12-02 06:52

Hvis du skal have Proteinpulver af meget høj kvalitet, så anbefaler jeg
uden tøven Herbalife. Jeg bruger det selv hver dag, har bl.a. opnået MIN
idealvægt, hvilket ikke før var muligt for mig (tro mig, jeg har prøvet
meget !).
Du kan f.eks. ringe til en aut. forhandler på 74 63 25 57 eller besøge
samme forhandlers website på www.body-mind.dk

Om det er det billigste ved jeg ikke - men der er personlig opfølgning
samt 30 dages returret ! Du spørger om det BEDSTE sted. Og vil man have
kvalitet eller kvantitet ?

Held og lykke !

http://www.kandu.dk/

Fra : Web . Woman

Dato : 04-12-02 07:37

"Kristian69" <Kristian69.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> uden tøven Herbalife. Jeg bruger det selv hver dag, har bl.a. opnået MIN
> idealvægt, hvilket ikke før var muligt for mig (tro mig, jeg har prøvet

Man taber sig jo ikke ved at indtage proteintilskud.

Hvis Herbalife virker, er det derfor ikke fordi det indeholder protein - så
hvad er det så, der er forklaringen på, at mange fortæller, at de har tabt
sig ved at bruge Herbalife?

Og hvor kan se en fyldestgørende varedeklaration på Herbalifes produkter?

Mvh. Lisbeth

Fra : B.Ikkala

Dato : 04-12-02 10:42

Wed, 04 Dec 2002 05:52:06 GMT, "Kristian69" <Kristian69.news@kandu.dk>

> [...]
>uden tøven Herbalife. Jeg bruger det selv hver dag, har bl.a. opnået MIN
>idealvægt, hvilket ikke før var muligt for mig (tro mig, jeg har prøvet

Hvor snakker han om at han skal tabe sig ?

Post lige nogle tal vedr. (protein)indhold i Herbalife ... så kan vi
jo snakke videre - ellers vælger jeg at se dit indlæg som et
kommercielt indlæg, der vil blive klaget over hvis det gentager sig !

Fra : Web . Woman

Dato : 04-12-02 18:37

"B.Ikkala" <bkkl02@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Post lige nogle tal vedr. (protein)indhold i Herbalife ... så kan vi
> jo snakke videre - ellers vælger jeg at se dit indlæg som et
> kommercielt indlæg, der vil blive klaget over hvis det gentager sig !

Der er næppe grund til at vente på en gentagelse *S*

Reglerne siger:

[Annoncering og reklamer]

Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne
er uønsket. Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper.

Det er dog tilladt at besvare konkrete spørgsmål om forhandlere,
priser på produkter, tjenester og lignende. I en sådan situation
påhviler det afsender at oplyse om ansættelsesforhold, eller andre
økonomiske interesser, i det omfang det har betydning for svarets
objektivitet.

Klippet fra: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Kristian har glemt at gøre direkte opmærksom på sin egen kommercielle
interesse.

Mvh. Lisbeth

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 04-12-02 08:46

"Eske" <eskeandersen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det er
> uoverskueligt, så jeg håber der er en derude som kender det

Du kan bruge ganske almindeligt soyamel, det indeholder rimeligt
store mængder protein. Købes hos helsekost og i en del
daglivarebutikker

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : B.Ikkala

Dato : 04-12-02 10:50

Tue, 3 Dec 2002 15:34:23 +0100, "Eske" <eskeandersen@tiscali.dk>

> [...]
>billigst? Der er masser af danske websites som sælger det, men det er
>uoverskueligt, så jeg håber der er en derude som kender det billigste og

Jeg kender ikke HELE markedet for kosttilskud men ved at
<http://www.flotkrop.dk/> har nogle gode produkter (Viking) til
fornuftige priser.

Ellers kan du måske kigge ind på <http://www.getbig.dk/forum.asp>
eller <http://www.getbig.dk/forum.asp> hvor du med sikkerhed kan få
gode råd og erfaringer.

NB: Jeg har har ingen kommersielle interesser i ovenstående
sites/shops.

Fra : B.Ikkala

Dato : 04-12-02 10:52

Wed, 04 Dec 2002 10:50:18 +0100, B.Ikkala <bkkl02@fabel.dk>

Øv ... det skulle have været <http://www.motion-online.dk/fora/>

Fra : Love4u

Dato : 04-12-02 23:58

> [...]
> billigst? Der er masser af danske websites som sælger det, men det er
> uoverskueligt, så jeg håber der er en derude som kender det billigste og

Min erfaring er at det bedste OG billigste er Promax, der forhandles af
bl.a. Matas og i sportscentre. Proteinindholdet er det dobbelte at
Herbalife's og kcal. ca. det halve.

Held og lykke, Ninett

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-12-02 20:44

[Eske | Tue, 3 Dec 2002 15:34:23 +0100]

>Jeg skal bruge noget proteinpulver med et lavt kulhydratindhold. Hvor er det
>billigst?

Det billigeste der findes, altså for almindelige brugere, er
Natur-Drogeriets "Body-Kraft". Det sælges hos de fleste Matas'er, og
ellers kan det tages hjem.

500 g. koster ca. 75 kroner, det er rent ikke-genmodificeret
soyaprotein, og kulhydratindholder pr. 100 g. er kun 2,8 g. Det er et
godt og billigt produkt!

Hvis det er en slags drikke-protein med sødemiddel og smag du går og
søger, mener jeg altså at der kun findes én på det danske marked der er
lav-kulhydrat, og det er den mit firma laver :)

Best regards,
Rene' (Denmark)
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Kristian69

Dato : 08-12-02 12:27

Det var dog utrolig som man skal klantes for blot at besvare et
spørgsmål og være hjælpsom.
Til WOMAN : Hvis du vil se varedeklaration for Herbalife's produkter, så
kan jeg fortælle dig, at det JEG har, ja, da står det hele på produktet
på dansk på bagsiden, så drop det !
Desuden, manden har aldrig nævnt, at han skulle tabe sig. Jeg har ikke
brugt det til at tabe mig, men lige modsat, da jeg har haft et stort
problem med undervægt. Har prøvet ALT muligt uden held, smidt penge ud
til alle mulige underlige ting OGSÅ fra Matas. Så nårjeg svarer manden,
prøver at komme med et råd han måske kan bruge, så er det sgu' fordi jeg
svarer ud fra min egen erfaring med noget godt jeg har prøvet.
Hvorfor skal man klantes for at bruge indlægget kommercielt og jeg ved
ikke hvad ?????
Til gengæld synes jeg da at Rene Hjort gør det ganske glimrende -
bortset fra, at hans produkt heller ikke virkede på mig !!!!!! Herbalife
laver, så vidt jeg ved, også Lav-Kulhydrat-produkter, så det er altså
ikke rigtig det han skriver.
Jeg overvejer sgu' at melde mig ud af dette kandu.dk, eftersom der er
personer der blot skal have afløb for deres indstængte vrede her på
siden !!!! (jvf. Woman)

K.

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-12-02 16:45

Kristian69 wrote:

> Jeg overvejer sgu' at melde mig ud af dette kandu.dk....

Det er ikke kandu.dk som har oprettet dk.helbred.slank.

De har kun et webinterface af gruppen.

Brug dog hellere usenet via en newsserver.

fut: dk.snak.snik

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Web . Woman

Dato : 08-12-02 14:47

> Til WOMAN : Hvis du vil se varedeklaration for Herbalife's produkter, så
> kan jeg fortælle dig, at det JEG har, ja, da står det hele på produktet
> på dansk på bagsiden, så drop det !

Jeg vil nu gerne kunne se varedeklarationen uden at skulle købe produktet.
Findes der ikke en sådan på nettet?

Mvh. Lisbeth

Fra : Kristian69

Dato : 09-12-02 10:49

Tja, det er vel forståeligt nok. Jeg har forhørt mig - kig her:
http://www.herbalife.com/us/Products/Index.asp

http://www.kandu.dk/

Fra : Web . Woman

Dato : 09-12-02 14:52

> Tja, det er vel forståeligt nok. Jeg har forhørt mig - kig her:
> http://www.herbalife.com/us/Products/Index.asp

Takker! Men jeg søger en varedeklaration på dansk.

Ikke kun fordi der er mange ingredienser, jeg ikke kender de engelske titler
på - og varedeklarationen dermed er stort set uberugelig for mig. Men
primært fordi jeg kun er interesseret i produkter, der er godkendt til brug
i DK.

Jeg foretrækker derfor at se varedeklaration på produkter, der er godkendt
til salg i DK og som derfor også må formodes at opfylde den danske
lovgivnings krav til en varedeklaration.

Mvh. Lisbeth

Klip overflødigt væk, når du svarer på et indlæg.
Og svar venligst UNDER den tekst, du reagerer på.

Fra : Kim Grandjean

Dato : 10-12-02 00:20

"Kristian69" <Kristian69.news@kandu.dk> wrote

> Tja, det er vel forståeligt nok. Jeg har forhørt mig - kig her:
> http://www.herbalife.com/us/Products/Index.asp

> produktet.

Jeg takker i hvert fald. Jeg er altid skeptisk over for alt som har med MLM at
gøre, men det var da befriende at se præcise indholdsfortegnelser over
produkterne. Når det er sagt, ser de nu ikke særligt specielle ud sammenlignet
med en masse andre på markedet.

Venligst
Kim

Fra : Kristian69

Dato : 09-12-02 10:50

Tja, det er vel forståeligt nok. Jeg har forhørt mig - kig her:
http://www.herbalife.com/us/Products/Index.asp - klik på Product Fact
Sheet.

http://www.kandu.dk/