Regler vedr. jagt i Tyskland
Fra : Michael

Dato : 03-12-02 13:22

Hej!

Jeg er blevet inviteret på jagt i Tyskland, men er i tvivl om hvilke
regler, der eksisterer på området. Hvilke tilladelser skal der opnås
før jeg fuldt lovligt kan indføre jagtriffel samt benytten den til
jagt?

Mvh

Michael

Fra : Mogens

Dato : 03-12-02 16:47

Du skal bare have tysk jagttegn, fås på rådhuset, feks i Flensborg og koster
17,50 Euro

MVH
Mogens

Fra : Mogens

Dato : 03-12-02 16:56

Jeg glemte lige at nævne at det tyske jagttegn kun er et gæstekort, og kun
gælder i 14 dage

Mogens

Fra : Michael

Dato : 04-12-02 10:34

Hej Mogens!

Tak for svaret - det lyder da helt ligetil.

Mvh

Michael