Trial på finsk
Fra : Peder Eskildsen

Dato : 03-12-02 10:08

Det ville sikkert være nemmere, hvis man kunne læse instruktionerne...

http://pelit.dnainternet.net/pelihalli/trials/index.html

Men sjovt er det
--
Peder
AR 75 - Thrashed

Fra : Søren Lindholt

Dato : 03-12-02 10:23

Peder Eskildsen <eskildsen@email.dk> wrote in article
<f1touucgahpkkl22g0dn3id3skp9des5kq@4ax.com>...
> Det ville sikkert være nemmere, hvis man kunne læse instruktionerne...
>
> http://pelit.dnainternet.net/pelihalli/trials/index.html
>
> Men sjovt er det
> --

Hundeskægt, jeg har lavet 34 point, nogen bedre??
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 03-12-02 11:03

On 03 Dec 2002 09:23:20 GMT, "Søren Lindholt"
<lindholt@FJERNperson.dk> wrote:

>Peder Eskildsen <eskildsen@email.dk> wrote in article
><f1touucgahpkkl22g0dn3id3skp9des5kq@4ax.com>...

>Hundeskægt, jeg har lavet 34 point, nogen bedre??
5 for lidt siden. Men det var i "hovedet under armen"-mode
--
Peder
AR 75 - Thrashed

Fra : AW på TRX

Dato : 03-12-02 11:53

123 point
Gennemførte hele banen.
....tilbage til arbjedet....

Allan Wisborg

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 03-12-02 13:24

On Tue, 3 Dec 2002 11:53:20 +0100, "AW på TRX" <awXXX@teamunique.dk>
wrote:

>123 point
>Gennemførte hele banen.
>...tilbage til arbjedet....

Jeg tror det er på plads med lidt pral
Se under Trial i dk.binaer
Husk. Lavest point er bedst.
(5 point)
--
Peder
Volvo V40

Fra : AW på TRX

Dato : 03-12-02 14:06

ØV, så er min bedste på 30.
Jeg holdt ikke øje med pointene, men tog bare det højeste.
Binær fungerer ikke her på arbejdet, men jeg tror på dig (indtil jeg kommer
hjem.....)

Allan

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 03-12-02 14:22

dk.binaer.motor skulle det være
--
Peder
Volvo V40

Fra : Allan Wisborg

Dato : 03-12-02 20:03

> Husk. Lavest point er bedst.
> (5 point)

Nååå, så jeg har lige postet et svar til dine 5 point

Allan

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 05-12-02 09:11

On Tue, 3 Dec 2002 20:03:04 +0100, "Allan Wisborg"
<awXXX@teamuniuqe.dk> wrote:

>Nååå, så jeg har lige postet et svar til dine 5 point

Æv
Jeg har faktisk også gennemført på 0, men den husker point fra sidste
gennemkørsel, så jeg kan ikke dokumentere det - og det er ikke lykkes
siden.
Men det kan jeg jo sagtens prøve at bilde dig ind...
--
Peder
Volvo V40

Fra : Pcman

Dato : 03-12-02 10:17

"Søren Lindholt" <lindholt@FJERNperson.dk> wrote in message

> Hundeskægt, jeg har lavet 34 point, nogen bedre??

Heeh skægt. Har lavet 130 point.
Hilsen
Jarl Olsen
--

Min Yamaha RD 350 bliver bestemt ikke kørt sådan.
www.pcman.dk

Fra : Pcman

Dato : 03-12-02 10:17

Fra : Martin

Dato : 04-12-02 12:30

HA !

"0" point..

Fra : Kenneth T

Dato : 07-12-02 00:07

> Hundeskægt, jeg har lavet 34 point, nogen bedre??
> --

108

-
MVH
Kenneth T
ZX9R

Fra : AW på TRX

Dato : 03-12-02 11:19

Sådan noget må du ikke poste i arbejdstiden, nu får jeg jo ikke lavet noget
seriøst resten af dagen.....

Allan

Fra : Bo-gsx-R

Dato : 03-12-02 14:25

> Det ville sikkert være nemmere, hvis man kunne læse instruktionerne...
> http://pelit.dnainternet.net/pelihalli/trials/index.html
> Men sjovt er det

maskinen går for nemt i stykker, min forgaffel er knækket flere gange.
når man lander efter "bordet"

det er STÆRKT vanedanende, og så gør det slet ikke ondt
bo-gsxR

Fra : Charlie

Dato : 03-12-02 15:46

Hvad med at prøve i den rigtige verden ? Hvis i har styrthjælp stiller jeg
motorcykel til rådighed.

Charlie

Fra : Bo-gsx-R

Dato : 03-12-02 15:52

> Hvad med at prøve i den rigtige verden ? Hvis i har styrthjælp stiller jeg
> motorcykel til rådighed.

det er da et tilbud man ikk kan sige nej til, skriv mig op.
hvor i landet holder du til ??
bo-gsxR

Fra : Charlie

Dato : 04-12-02 17:32

Fyn

Fra : Bo-gsx-R

Dato : 04-12-02 23:01

> Fyn

det må vi da lige finde ud af når sæsonen starter igen, så
skal mc'en da lige luftes med en tur til det fynske
forgaflen knækker vel ikke som i spillet?
Bo-gsxR

Fra : Charlie

Dato : 05-12-02 16:42

Sæsonen ??? det er hel året minus når jorden er dækket af sne. Vi kørte løb
i søndags og næste løb er 8 feb, men vi træner hver uge. Jeg har dog ikke
tid i dec, men der er mange andre. Send mig en mail så vil jeg sørge for
klubcyklen står klar til dig. Jeg har ikke knækket andet end stolthed endnu,
men hvem ved ?

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-12-02 16:57

On Thu, 5 Dec 2002 16:42:28 +0100, "Charlie" <Nonnebo.slot@mail.dk>
wrote:

>men vi træner hver uge

Hvor træner i henne?
Og hvad tid?

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Charlie

Dato : 05-12-02 17:44

For det meste i Radby v/Tommerup hvor vi har en skov på 26 ha med stejle
skrænter. Lørdag eller søndag. vi aftaler det fra gang til gang. Jeg kan
ikke i december så jeg ved ikke hvornår de træner i weekenden, men hvis du
vil prøve kan jeg finde ud af det.

Charlie

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-12-02 18:47

On Thu, 5 Dec 2002 17:43:59 +0100, "Charlie" <Nonnebo.slot@mail.dk>
wrote:

> [...]
>ikke i december så jeg ved ikke hvornår de træner i weekenden, men hvis du

Hesbjerg skoven?
Der er jo ikke mere end små 20 km at køre.
Jeg er meget interesseret.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Charlie

Dato : 05-12-02 19:52

Jeg tror ikke det er Hesbjergskoven, men det er tæt på. Du kører fra
Skallebølle mod Tommerup. Ca 2km så står der Radby på skiltet. Det er skoven
tv på hjørnet. du skal dog køre ca 300m mod Radby til første gård. Der
parkerer vi ved en gammel container. Jeg prøver at få fat i en af de andre
så vender jeg tilbage om de kører i weekenden. Du kan sende mig din email så
kontakter jeg dig.

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-12-02 20:46

"Charlie" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så vender jeg tilbage om de kører i weekenden. Du kan sende mig din email

Ikke fordi jeg vil blande mig, men Trial er en fantastisk sport! En ny cykel
koster en bondegård ligesom motocross cykler, men den har ikke som motocross
raceren en levetid på ca. 6 år, den kan sagtens blive 10-15 år gammel og
stadig vore en fin trial cykel. Når alderen indhenter den er det ikke pga.
slid, men pga. teknisk udvikling. Trial koster meget lidt at dyrke, for
sliddet på materiellet er minimalt! Man lærer en masse om basal balance,
bid, aktiv brug af affjedring og den slags.
Og lad mig lige nævne at Steen Boris, dansk enduro's "konge", er tidligere
trial-kører.

Rittig

Fra : Søren Lindholt

Dato : 06-12-02 11:41

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3defac07$0$88175$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> [...]
> bid, aktiv brug af affjedring og den slags.
> Og lad mig lige nævne at Steen Boris, dansk enduro's "konge", er

Jeg vil også ikke blande mig. Det er hyleskægt, man kan vel køre en hel dag
på 5 liter benzin, et dæk holder sikkert også hundrede år, det larmer ikke,
og kan derfor køres mange steder alm. motorsport ikke kan forekomme. Det er
under særlige regler så det er uden problemer at lave løb på privat grund,
private skove osv.
Og der er endog en schweitzer der er ved at udvikle en trialcykel med
elmotor. samme effekt og moment osv. og så kan man køre indendørs!! Skægt
at ha sådan en her på gangen, hehe

Og så er de trialkørere jeg har mødt ualmindeligt flinke og nærmest tvinger
en til at prøve deres cykler, bestemt IKKE noget der sker indenfor
motocross...

Og så har Per Motortosse Pedersens tante jo den der grusgrav ved Viborg som
ham Ole K som vist var danmarksmester siger er det bedste sted i DK at køre
trial...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : AW på TRX

Dato : 03-12-02 16:45

> Hvis i har styrthjælp stiller jeg
> motorcykel til rådighed.

Styrthjælp ??

Allan

Fra : Thomas

Dato : 03-12-02 22:05

Hvad præcist er reglerne? Jeg kan gennemføre banen fejlfri (måske ikke
alligevel?) og får ingen point, men vælter jeg og laver en masse andre fejl,
får jeg point?

Thomas

Fra : AW på TRX

Dato : 04-12-02 08:39

> Hvad præcist er reglerne? Jeg kan gennemføre banen fejlfri (måske ikke
> alligevel?) og får ingen point, men vælter jeg og laver en masse andre
fejl,
> får jeg point?

Pointene er strafpoint. Så ingen point er det bedste.
Det er nu rigtig godt lavet....

Allan

Fra : lange

Dato : 04-12-02 08:35

> Hvad præcist er reglerne? Jeg kan gennemføre banen fejlfri (måske ikke
> alligevel?) og får ingen point, men vælter jeg og laver en masse andre
fejl,
> får jeg point?

Reglerne er at du får point når du vælter. Jo flere point jo dårligere er
det.
0 point: så kan det ikke blive bedre.

Lange

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 06-12-02 15:19

On Tue, 03 Dec 2002 10:07:30 +0100, Peder Eskildsen
<eskildsen@email.dk> wrote:

>Det ville sikkert være nemmere, hvis man kunne læse instruktionerne...
>
>http://pelit.dnainternet.net/pelihalli/trials/index.html
>
>Men sjovt er det
NEWSFLASH: Ny sværere bane. Prøv den før din nabo
--
Peder
Volvo V40

Fra : Brian Lænø

Dato : 06-12-02 17:28

"Peder Eskildsen" skrev
> Det ville sikkert være nemmere, hvis man kunne læse instruktionerne...
>
> http://pelit.dnainternet.net/pelihalli/trials/index.html
>
> Men sjovt er det

Nu er der kommet nogle andre baner, de er lidt svære.
Min bedste score på den nye bane er 4 (tidsstraf), det var let at komme ned
på o i score på den gamle.
De fedeste jeg har lavet er en dobbelt bagelens salto uden at vælte

--
Brian
Cagiva Elefant 750 (der desværre er for tung til den slag stunts)