Trykning af brochurer
Fra : Torben Olsen

Dato : 04-03-01 15:46

Jeg søger et seriøst og billigt trykkeri. Jeg har lavet en brochure i MS
Publisher som jeg ønsker publiseret i 200stk.

Giv en pris.

Med venlig hilsen,

Torben Olsen

---

Undskyld, hvis det er det forkerte gruppe. Vidste ikke lige hvor jeg ellers
skal skrive den.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 04-03-01 15:57

In <97tkkk$pm5$1@news.cybercity.dk>, on 03/04/2001
at 03:46 PM, "Torben Olsen" <to@it.dk> said:

>Undskyld, hvis det er det forkerte gruppe. Vidste ikke lige hvor jeg ellers
>skal skrive den.

Du havde da ellers 1 minut tidligere fundet den rigtige, nemlig
dk.marked.kommerciel

/Knud

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-03-01 09:39

Knud Berggreen wrote:

> Du havde da ellers 1 minut tidligere fundet den rigtige, nemlig
> dk.marked.kommerciel

Derfor kan news:dk.erhverv sagtens være den rigtige også.

fut: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Vær med til at redde liv ca. 4 gange pr. år

Fra : tryksen

Dato : 24-06-01 09:10

http://www.kandu.dk/

Fra : Palle B

Dato : 24-06-01 15:03

"tryksen" <tryksen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> MS

Uanset hvilken gruppe indlægget hører til i, bør du nok lige angive, hvilket
format, hvor mange sider, er det sort/hvid eller er det 4-farvetryk, skal
det hæftes, falses etc. Ellers er der ingen der kan give dig en pris.

Palle

Fra : studio

Dato : 10-07-01 19:00

Til de andre der måtte have lyst at lave brochurer selv.
Det kan godt svare sig lige at spørge for hos trykkeriet eller satsbureauet
hvilket program man bør bruge til det. MSPublisher er typisk et lidt skidt
valg, fordi ikke ret mange trykkerier eller satsbureauer vil/kan håndtere
det. MSPublisher fungerer fint i forbindelse med tryk direkte på en printer,
men kun dårligt i professionelle satssammenhænge.
Kh
Bjørn

Fra : tryksen

Dato : 11-07-01 07:34

Ja, men i USA findes masser af trykkerier, der gerne trykker efter MS
Publisher - og de findes også i Danmark, bl.a. www.tryksen.dk.
MS Publisher er ikke et professionelt grafisk program, men ved
overholdelse af nogle bestemte regler fungerer det faktisk. Vi har i
lang tid modtaget MS Publisher dokumenter til én-farvet tryk, men da vi
får endog rigtig mange forespørgsler på opgaver, hvor kunden gerne vil
levere filer i dette program, har vi på det seneste udviklet nogle
procedurer, så vi også kan modtage MS Publisher til fire-farvetryk. Men
lav en aftale med os først, så billeder og farver ligger mest optimalt
til farveseparation.
Sikkerheden for bedste resultat er naturligvis stadig de professionelle
grafiske programmer, men vi laver faktisk hæderlige resultater fra
Publisher også.

Med venlig hilsen
Hans.

http://www.kandu.dk/