Bindende bud
Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-12-02 23:51

Hej
Jeg har et spørgsmål vedr. bud på en auktion.
Disse er juridisk bindende, men hvad betyder det i praksis ?
Hvis en køber ikke vi stå ved et bud, kan jeg så overgive det til inkasso,
lade ham registrerer i RKI, eller hvad ?

Tommy

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-12-02 18:49

Tommy Hansen skrev Mandag den 2. december 2002 23:51 i dk.videnskab.jura:

> Hvis en køber ikke vi stå ved et bud, kan jeg så overgive det til inkasso,
> lade ham registrerer i RKI, eller hvad ?

Hvis ikke RKI har ændret praktisk siden jeg undersøgte det for 10-12 år
siden, så skal du være monsregisteret for at kunne indberette til RKI.

Ivar Madsen

Fra : C|T

Dato : 03-12-02 22:57

....så skal du være monsregisteret for at kunne indberette til RKI.

.....og medlem af RKI

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-12-02 23:54

C|T skrev Tirsdag den 3. december 2002 22:57 i dk.videnskab.jura:

> ....og medlem af RKI

Mente jeg også at kunne huske, men var ikke sikker,,,

Ivar Madsen