Har brug for lidt hjælp her..
Fra : HelloKitty

Dato : 04-03-01 15:47

Jeg vil spørge om nogen af jer kender en website som forklarer de mest
almindelige grafikkortjargon som fx fill rate, texture data, osv. Jeg har
prøvet FastGraphics.com men forklaringerne er alt for korte til at jeg
forstår noget. På forhånd tak.

--

Sincerely/Mvh.,
HelloKitty, hellokitty@e-box.dk

Fra : Watch Up

Dato : 04-03-01 18:52

Det har jeg også med at sende en ny besked til en gruppe
HelloKitty <[nospam]hellokitty@e-box.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Byso6.2937$jy5.263046@news010.worldonline.dk...