Adgangskoder
Fra : swarn

Dato : 02-12-02 23:15

Jeg har en del mapper i min foretrukne,og der er en mappe som er privat,
og jeg vil godt tildele den en adgangskode for at ander ikke skal se
hvor man søger på nettet, og kan man det, for det er jo ikke alt folk
skal se vel
Håber der er en kvik person der vil fortælle mig hvordan jeg gør.
De venligste julehilsner fra.
Hans/Hvidovre

http://www.kandu.dk/

Fra : Richard Thune

Dato : 03-12-02 08:52

"swarn" <swarn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal se vel
> Håber der er en kvik person der vil fortælle mig hvordan jeg gør.
Nu skriver du ikke hvad operativsystem, men da mappen er privat er det win
xp.
Da mappen er privat er den allerede beskyttet med adgangskode, for du er da
den eneste der logger på med dit brugernavn og din adgangskode ikke?
Richard Thune

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-12-02 18:32

In article <SMQG9.54787$HU.3661150@news010.worldonline.dk>, swarn wrote:
> [...]
> skal se vel
> Håber der er en kvik person der vil fortælle mig hvordan jeg gør.

Finder den i filsystemet, højre-klik, egenskaber, sikkerhed
og her kan du bestemme hvem der må læse den.