lidt hjælp søges..
Fra : SEBASTIAN GJERLUFSEN

Dato : 02-12-02 22:37

Jeg har idag sat en
amd 2000XP
GF4 MX440
512 SD-ram
i et ECS bundkort med SIS735 chipset.
Der er installeret winXP directx8.1, nvidia-drivere (flere afprøvet), SIS
agp1.13

men når jeg spiller Battlefield hakker lortet så snart der kommer lidt
fjende med i billedet. Osse selvom jeg kører 800x600 med medium detalje i
alt...
Hvad er det lige der er galt???

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-12-02 13:59

SEBASTIAN GJERLUFSEN wrote:
> Jeg har idag sat en
> amd 2000XP

Test den med:
<http://www.rocketdownload.com/Details/Misc/4466.htm>

> GF4 MX440

Prøv nogle af beta-driverne fra:
<http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.htm>

> 512 SD-ram

Test dem med:
www.memtest86.com

> i et ECS bundkort med SIS735 chipset.

Er alle de nyeste drivere og BIOS installeret/opdateret?
<http://www.ecs.com.tw/download/>

> Der er installeret winXP directx8.1, nvidia-drivere (flere afprøvet),
> SIS agp1.13

DirectX 8.1?
- Ligger den ikke i Windows XP?

Hvis du selv har installeret den, kan det måske være problemet?
- Selvom man dog ikke bør kunne installere den!

> men når jeg spiller Battlefield hakker lortet så snart der kommer
> lidt fjende med i billedet. Osse selvom jeg kører 800x600 med
> medium detalje i alt...
> Hvad er det lige der er galt?

Kan du vælge mellem Direct3D og OpenGL?
- Hvis ja, så prøv at skift til den anden.

Hvad hvis alle detaljer er på mindst mulige position?
- Hvad med max?

Hvad med højere opløsninger?

Er Windows totalt opdateret?

/Mikael