A wicked ghost 2
Fra : Peter Holm

Dato : 02-12-02 22:01

Hejsa,
nogen der kender subj.? Eventuelt 1'eren ?

http://www.hkflix.com/xq/asp/filmID.600/vcd./qx/details.htm

Jeg synes "The Eye" http://www.mandiapple.com/snowblood/theeye.htm
er den bedste gyser i mange år - kan de på nogen måde sammenlignes?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"En film bør være som en sten i skoen"
Citat: Lars Von Trier "Epidemic"

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-12-02 22:51

Hej!

Peter Holm wrote:

> Jeg synes "The Eye" http://www.mandiapple.com/snowblood/theeye.htm
> er den bedste gyser i mange år - kan de på nogen måde sammenlignes?

Well, du har vel set Dark Water i så fald? Den er seeeej :)

Iøvrigt, hvor kan 'The Eye' købes? Kan ikke finde den hos de "normale" pushere
:(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Fra : Prankster Kineses

Dato : 02-12-02 23:08

> Iøvrigt, hvor kan 'The Eye' købes? Kan ikke finde den hos de "normale"
pushere
> :(

Den står da på Laserdiskens hjemmeside, godt nok med 1-3 ugers levering.
http://www.asian-movies.dk har den også, men er "out of stock"

Ellers har www.hivizone.com den hvis du er frisk på at få sendt fra Hong
Kong.

Kasper

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 02-12-02 23:09

Således skrev Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> i
dk.kultur.film Mon, 02 Dec 2002 22:50:49 +0100:

>Iøvrigt, hvor kan 'The Eye' købes? Kan ikke finde den hos de "normale" pushere
>:(

Kommer på dvd i England den 27-01-2003.

<http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000075391>

Knud
--
Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodi

Fra : Morten DH

Dato : 03-12-02 17:11

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Well, du har vel set Dark Water i så fald? Den er seeeej :)

Hey havde gjort mig et notat om denne fætter; men kan ikke finde noget om
den - link IMDB et eller andet? Evt. hvor i DK den kan snappes...