Back-up af C-drev til andet drev?
Fra : kjeldgaard

Dato : 02-12-02 22:22

Hej,

Mit C-drev trænger efterhånden til en formattering, så der bliver "rent
bord". Men jeg har ingen brænder og det bliver lidt voldsomt at tage en
komplet back-up på disketter.
Har foruden C-drev også D, E og F-drev at tage af. Derfor vil jeg gerne
tage back-up af c-drevet (anvendt ca. 2.2 GB (1/3 fyldt) og gemme
back-uppen på f.eks. E-drevet, som har har 3.8 GB ledig plads.

PC´en er "født" som IBM Aptiva, men blev i sommer "omlagt" til MS98.
PC´en var blevet leveret med en geninstallations-cd fra IBM, men ved
omlægningen måtte de fleste af driverne - herunder skærmdriveren -
møjsommeligt findes frem via nettet. Den manøvre vil jeg gerne være
foruden, for det er så tidskrævende

Kan det lade sig gøre at gemme drivere, mails fra Outlook Express, m.v.
på et andet drev? Og i givet fald - hvordan gør jeg det på den smarteste
måde? Er der mon en venlig sjæl, der kan hjælpe mig?

mvh kjeldgaard

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 02-12-02 23:21

Se mit svar til "Franksp" tidligere i denne gruppe.

© pre 2002