Andet multimedie
Kalenderprogram
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 02-12-02 22:08

Kender nogen til et (gerne gratis) program, hvor man kan få
udskrevet en 2003-kalender i A4 og hvor man kan indsætte sine
egne billeder, et for hver måned? Alternativt, hvilket program
vil I anbefale at jeg anvender. Jeg har PSP7, CorelDraw og
ACDSee. Jeg har prøvet i Word med programmets skabeloner, men jeg
savner lidt mere spræl. Har nogen et godt forslag?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : Studio Smalbro

Dato : 03-12-02 00:05

CorelDraw har et kalenderscript
Kh
Bjørn

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 03-12-02 23:09

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
| CorelDraw har et kalenderscript

Min CorelDraw CD1 er åbenbart ikke så god som den har været. Den
kan ihvertfald ikke finde kalenderen når den skal søge på CD'en

Lars

Fra : Studio Smalbro

Dato : 03-12-02 23:53

Hvilken version kører du?

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 04-12-02 08:05

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
| Hvilken version kører du?

Version 8.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 04-12-02 11:56

Hej Lars
Jeg har ikke version 8 længere og kan ikke huske om scripting i det hele
taget var understøttet. Beklager. Men det finde i version 9 ved jeg - måske
en venlig sjæl i gruppen vil poste det til dig.

Ellers kig her: De har en masse kontorhalløj: http://www.rkssoftware.com/ og
også et kalendergenereringsprogram (flot ord, det!

Fra : emj

Dato : 03-12-02 00:05

On Mon, 2 Dec 2002 22:08:19 +0100, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@flexcom.dk> wrote:

>Jeg har prøvet i Word med programmets skabeloner, men jeg
>savner lidt mere spræl. Har nogen et godt forslag?

Her er en skabelon til Word. Du kan jo bare skifte billedet ud med en
sprællemand
http://makeashorterlink.com/?U227412A2
Hilsen emj

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 03-12-02 23:11

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
| Her er en skabelon til Word. Du kan jo bare skifte billedet ud
med en
| sprællemand
| http://makeashorterlink.com/?U227412A2

Udemærket foreslag den med sprællemanden. Den vil jeg huske.
Desværre er jeg dog ikke helt så tilfreds med dit forslag omkring
Word. Umiddelbart ser det jo fint ud, men jeg er kritisk og vil
have at min uge starter med en mandag og ikke en søndag. Kender
du til en dansk udgave af samme skabelon hører jeg gerne.

Lars

Fra : emj

Dato : 04-12-02 00:21

On Tue, 3 Dec 2002 23:10:44 +0100, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@flexcom.dk> wrote:

>Umiddelbart ser det jo fint ud, men jeg er kritisk og vil
>have at min uge starter med en mandag og ikke en søndag. Kender
>du til en dansk udgave af samme skabelon hører jeg gerne.

Du kan da let selv tilpasse den til dansk. Det er jo en simpel tabel,
hvor du kan klippe din lørdagskolonne ud og sætte den ind foran
søndag.

Hilsen emj

Fra : goofy

Dato : 03-12-02 00:25

Hej Lars
Jeg har lige brugt Publisher.
Jeg brugte PSP til at lægge redigere billederne med, og lagde dem så ind
i skabelonen.
Jeg syntes resultatet blev OK

Steen Vinbæk

Fra : Lars Thomsen Nielsen