Hvordan finder mænd en prostitueret?
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-12-02 21:15

Hej

Efter alt den snak om prostituerede i kælderlejligheder her i Århus,
kom vi til at snakke om hvordan de egentlig får deres kunder. Her
tænker jeg mest på hvordan mænd finder en kvinde.

Mit eget bud er at det er gennem "mund til mund" eller via annoncer i
f.eks. Ekstra Bladet.

En anden mulighed er at man ser et rødt lys ved en lejlighed, husker
adressen og vender tilbage senere, når det røde lys ikke er tændt. Jeg
tror ikke meget på det, nok fordi jeg aldrig nogen sinde selv vil
kunne få mig til at ringe på en dør: "Undskyld, er du prostitueret?".

Hvad siger I? Hvordan finder mænd en kvindelig prostitueret?

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Lars Fischer

Dato : 02-12-02 23:07

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk>

> Hvad siger I? Hvordan finder mænd en kvindelig prostitueret?

Går en tur hen ad Skelbækgade og venter på at blive antastet? Kigger
efter vinduer hvor der annonceres med "Tai Nam Nam", "Spa bad &
massage" eller måske et hjerte med "Tai Girls" neden under?

Det kan godt være der er ludere der er mere subtile, men i København
er der masser af ludere der smækker deres tilbud lige i ansigtet på
een når man går hen ad gaden. Det er ikke sværere at finde en luder
end det er at finde en boghandler.

/Lars

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-12-02 23:37

"Lars Fischer" <fischer@suk.dk> skrev i en meddelelse
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk>

Det er ikke sværere at finde en luder
end det er at finde en boghandler.

/Lars

Og prisen er også ca. den samme
MvH Steen

Fra : Tomas O.

Dato : 04-12-02 20:58

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in
SNIP

> Og prisen er også ca. den samme
> MvH Steen

Fornøjelsen ved en god bog holder nu længere og den kan læses igen og
igen..

Tomas

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-12-02 23:22

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og prisen er også ca. den samme
> MvH Steen

Fornøjelsen ved en god bog holder nu længere og den kan læses igen og

Minderne har man da lov at have
dem kan ingen ta, mej ingen ta
glemmer du? Så husker jeg alt
----------------------------
MvH Steen

Fra : Tomas O.

Dato : 05-12-02 00:22

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in
SNIP

> Minderne har man da lov at have
> dem kan ingen ta, mej ingen ta
> glemmer du? Så husker jeg alt
> ----------------------------
Nååå Steen er det så længe siden eller er det bare huskeren der svigter?

Tomas

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-12-02 10:02

> [...]
> glemmer du? Så husker jeg alt
> ----------------------------
Nååå Steen er det så længe siden eller er det bare huskeren der svigter?

24 timer og 3 kvarter og ----- Så næste gang bliver antagelig en gang i
Januar?
alså hvis HPH er klar?
MvH Steen

Fra : Hjernebark

Dato : 12-12-02 21:04

> Det er ikke sværere at finde en luder
> end det er at finde en boghandler.
>
> /Lars
>
> Og prisen er også ca. den samme
> MvH Steen

Men bogen kan læses igen og igen til den samme pris.

Og så ka' du ha' den for dig selv.

Hjerne

Fra : Henning

Dato : 03-12-02 04:57

Trine Kornum Christiansen wrote:
> [...]
> kom vi til at snakke om hvordan de egentlig får deres kunder. Her
> tænker jeg mest på hvordan mænd finder en kvinde.

Hvis jeg skulle finde en ludder, ville jeg nok købe ekstrabladet og
se i massage-annoncerne
Ved gadens piger, ville jeg risikere at møde piger der har været indlagt
på min arbejdsplads

MVH
Henning

Fra : Kuruderu

Dato : 03-12-02 05:37

Jeg tror også at bedste bud er i ekstra bladet og bt, samt hjemmesider på
nettet...

Kuruderu

Fra : Henrik

Dato : 06-12-02 07:44

> [...]
> kunne få mig til at ringe på en dør: "Undskyld, er du prostitueret?".
>
> Hvad siger I? Hvordan finder mænd en kvindelig prostitueret?

De finder en adresse i ekstrabladet eller på nettet og går hen og ringer på.
Så kommer der en pige ud og siger noget i retning af "Hej, kom inden for".
Man behøver ikke spørge om hun er prostitueret.

Men det ville selvfølgelig være en smule kedeligt at ringe på en forkert
dør. I det tilfælde vil personen sikkert spørge "hvad vil du", og så vil jeg
i hvert fald have situationsfornemmelse nok til at sige "undskyld, jeg tror
jeg er gået forkert"

Jeg kan ikke rigtig se, hvorfor det skulle være pinligt.

Fra : Anita

Dato : 06-12-02 10:50

"Henrik" skrev

> [...]
jeg
> i hvert fald have situationsfornemmelse nok til at sige "undskyld, jeg

Jeg ved ikke om der er noget med at man bliver dårlig til at se, når man er
liderlig, men jeg har et utal af gange taget telefonen, hvor det var mænd
der troede de ringede til en massagepige. (Nummeret ligger tæt på har vi
kunnet konstatere ved at se i EB) De har sjældent udvist
situationsfornemmelse, eller plig til blot at sige "undskyld jeg har vist
fået forkert nummer". Det var dog mest ubehageligt, da vi ikke kendte til
nummer-ligheden og ikke fattede hvorfor disse mænd ringede til os.

mvh Anita