de franskmænd !!
Fra : Kim Olsen

Dato : 02-12-02 21:26

Hej

Hvorfor kan intet franskproduceret være standarddele!!

I sidste uge skulle jeg skifte forlygtepærer på min Citroen Xantia. Købte
H4, for senere at opdage at det er H1. Ja jeg ved det ! Jeg kunne bare have
kikket i instruktionsbogen - men det gjorde jeg altså ikke. Så jeg vandt en
extra tur i Harald Nyborgog bytte.

I dag skulle jeg skifte nærlyspære på min Peugeot Speedfight II, og stod
igen med en H4.
Men da den kom ud, viste det såmænd at være en S2 ! (aldrig hørt om).
Men det er såmænd "bare" en alm. H4 men kun på 35 Watt = lavere
varmeudvikling.
Så den kom der ikke nærlys på idag.

Hvor var det nemt førhen hvor alt ved enten halogen H4 eller en gammeldags
21W pære.

Kim

Fra : Tomas Linnet

Dato : 02-12-02 23:01

Kim Olsen <kim.olsen@sport.dk> skrev i en
> [...]
> Så den kom der ikke nærlys på idag.
>
> Hvor var det nemt førhen hvor alt ved enten halogen H4 eller en gammeldags

Franske film, franske biler og franske MC'er er for franskmænd.

Hilsen Tomas
og husk Road Racing skal ses fra banekanten

Fra : Buck

Dato : 03-12-02 08:22

> Franske film, franske biler og franske MC'er er for franskmænd.

Hva så med de franske pi´r ?

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : AW på TRX

Dato : 03-12-02 08:59

> Hva så med de franske pi´r ?

De dur sgu sikkert heller ikke.....

Allan
Japansk MC og Jysk kone

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 03-12-02 18:06

"Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> wrote in message

> Kim Olsen <kim.olsen@sport.dk> skrev i en

Købte
> have
> en

> Franske film, franske biler og franske MC'er er for franskmænd.

Årh, la´ være!! Jeg skulle da ikke sige nej tak til en Voxan. Det er lige
min kop te.

--
Med racende venlig hilsen

Per M. Pedersen.....M for motortosse
www.motortosse.dk

Fra : armand

Dato : 04-12-02 23:18

Per Milborg Pedersen <per_p@wanadooFJERNDETTE.dk> skrev i en

> Årh, la´ være!! Jeg skulle da ikke sige nej tak til en Voxan. Det er lige
> min kop te.

- - - - Og som (fabrikken) efter sigende er ved at springe igang igen,
efter at have været lukket ned!

--
Armand.
(som nok opholdt sig længst på netop Voxan's stand under Intermot-besøget

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-12-02 15:21

> Men da den kom ud, viste det såmænd at være en S2 ! (aldrig hørt om).
> Men det er såmænd "bare" en alm. H4 men kun på 35 Watt = lavere

Den kan også hedde FS1 (eller noget der ligner). Hvad forskellen er til
S2 ved jeg ikke men det er også en H4 lignede 35/35W ... Sådan nogle
bruger min Aprilia.

--
/Anders Majland Denmark DMCN# 305
/Aprilia Leonardo 150 '98 49Mm - WinterPendlerStile