Louis's retursystem?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-12-02 19:19

Er der nogen der kort fortalt (på dansk) kan forklare mig hvordan det
fungere. Der står en masse fine tyske ord, men det tyske der, det opgav jeg
lissom for et par år siden. Det drejer sig om nogle bremseklodser og en
overløbstank til batteriet.

Klodserne (front) har samme best nummer på embalagen, men det er to
forskellige typer jeg har modtaget. Ligeledes er min overløbstank flækket i
toppen, og så går det sjove jo lissom af ideen !

Men hvis der lige er nogle der kan forklare mig hvordan det virer, så er det
bare super !

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Ulf Gustavsen

Dato : 02-12-02 19:26

> Men hvis der lige er nogle der kan forklare mig hvordan det virer, så er
det
> bare super !
> Venlig Hilsen
> Thomas Buus

Jeg havde fået en forkert bremseskive hjem og returnerede den uden
problemer.

Så vidt jeg husker, er der en returseddel vedlagt fakturaen.
Den skal udfyldes og tilbagesendes med varene i original emb.
Ca. 1-2 uger efter får du dine penge retur.
Du er nødt til selv at betale portoen og der kan ligge et lille tab i
vekslingen til Euroen.

Hvordan du lige skal forholde dig ang. numre, ved jeg ikke, men mon ikke du
skal påføre dem du har.

Du kan også udmærket skrive til dem på engelsk, hvis det falder nemmere. Det
gjorde jeg to gange og de svarede prompte, den ene gang ringede de endda til
mig.

Alt i alt superservice fra Louis, det er i hvert fald min erfaring.

Venlig hilsen
Ulf Gustavsen
Intruder 750 ´86

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-12-02 11:12

> Du er nødt til selv at betale portoen og der kan ligge et lille tab i
> vekslingen til Euroen.

Gør både dig selv og dem en tjeneste og omregn portoen på forhånd og
skriv beløbet i et følgebrev. Så havde jeg ikke problemer med at få
portoen refunderet.

/A