Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TerraTec WDM Trøb
Fra : Roger

Dato : 02-12-02 19:17

TerraTec Tv Software for wdm har et problem og må lukkes.Vi beklager det
inntrufne.
Noen andre som har dette problemet og som har funnet en løsning.Har lastet
ned siste driver.På deres hjemmeside.
Kjører Xp Pro.

Fra : M. Madsen

Dato : 02-12-02 19:57

On Mon, 02 Dec 2002 18:17:16 GMT, "Roger" <roger.holte@c2i.net> wrote:

> [...]
>inntrufne.
>Noen andre som har dette problemet og som har funnet en løsning.Har lastet

Jeg har også et Terratec kort og de gange jeg har haft
det problem, har en opdatering af driverne til grafikkortet
kunne løse det.

mvh Madsen

Fra : Roger

Dato : 02-12-02 21:19

> Jeg har også et Terratec kort og de gange jeg har haft
> det problem, har en opdatering af driverne til grafikkortet
> kunne løse det.
>
> mvh Madsen

Takker men det løste ikke mitt problem.Har testet nyeste Nvidia driver
40.72. Så har jeg testet 40.71.Samme dritten.wdm er det lyd?? Har Sound
Blaster live 5.1.

Fra : Roger

Dato : 02-12-02 22:00

"Roger" <roger.holte@c2i.net> skrev i melding

> [...]
> Blaster live 5.1.
>
> Har nå lastet ned de nyeste wdm driverne til lydkortet.Samme feil
melding.Når jeg ser på egenskaper og enhets behandling ser jeg et
spørsmålstegn og det er i nVidia WDM Video Capture (Universal) Enhets status
Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10).
Har prøvd med avinstalering.Tatt ut kortet men nei.Skjermkortet er et POW
Ti. 4200XP.

Fra : M. Madsen

Dato : 02-12-02 22:54

On Mon, 02 Dec 2002 20:18:38 GMT, "Roger" <roger.holte@c2i.net> wrote:

>Takker men det løste ikke mitt problem.Har testet nyeste Nvidia driver
>40.72. Så har jeg testet 40.71.Samme dritten.wdm er det lyd?? Har Sound
>Blaster live 5.1.

Hej

Jeg er ikke sikker på om det er lyd eller video, men jeg
begynder at tro at WDM betyder Windows Direct Media
eller noget lignende. Måske det har forbindelse med
DirectX. Har du prøvet at opdatere den ?

mvh Madsen

Fra : M. Madsen

Dato : 02-12-02 22:58

> [...]
>
>Takker men det løste ikke mitt problem.Har testet nyeste Nvidia driver
>40.72. Så har jeg testet 40.71.Samme dritten.wdm er det lyd?? Har Sound

Hmm. Er næsten sikker på at det er video.
Hvis jeg sætter maskinen til 256 farver og
genstarter får jeg samme fejl. Skifter jeg til
24 bit farver er fejlen væk.

mvh Madsen

Fra : Roger

Dato : 02-12-02 23:09

"M. Madsen" <mmadsen@nospam.dk> skrev i melding

> Hmm. Er næsten sikker på at det er video.
> Hvis jeg sætter maskinen til 256 farver og
> genstarter får jeg samme fejl. Skifter jeg til
> 24 bit farver er fejlen væk.
>
> mvh Madsen

Leste noe på google om at det kunne være en ghost fil som måtte fjernes.Men
skjønte ikke hvordan den kunne fjernes.Holder nå på og laste ned video
capture version 1.18.Får håpe den virker

Fra : M Madsen

Dato : 03-12-02 07:12

On Mon, 02 Dec 2002 22:08:55 GMT, "Roger" <roger.holte@c2i.net> wrote:

>Leste noe på google om at det kunne være en ghost fil som måtte fjernes.Men
>skjønte ikke hvordan den kunne fjernes.Holder nå på og laste ned video
>capture version 1.18.Får håpe den virker

Lykkedes det ?

Hvis ikke, hviket grafikkort har du så og hvilken driver bruger du ?
Hvis det er et kort med en Nvidia chip og hvis du bruger en
Detonator driver, så kan det være derfor. Jeg havde et Asus
Geeforce kort indtil for få måneder siden og jeg kunne ikke bruge
mange af Detonator driverne på grund af denne fejl. Så snart jeg
brugte en officiel driver fra Asus eller en Asus godkendt Detonator
driver, så virkede det.

mvh M Madsen