E-Mail
webnoob 5265
HJÆLP Grabit og Newsbin Pro ?!?!
Fra : *JENS JENSEN*

Dato : 02-12-02 18:09

Jeg har prøvet at bruge Grabit og Newsbin Pro
De driller mig lidt og mangler lidt overblik
Kan nogen her foreslå et godt alternetiv

--
Med Venlig Hilsen
Jens Jensen

E-Mail: newsgr@ANDstofanet.dk
Ved svar fjernes ( AND )

Fra : Benny Nissen

Dato : 03-12-02 08:23

"*JENS JENSEN*" <newsgr@ANDstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet at bruge Grabit og Newsbin Pro
> De driller mig lidt og mangler lidt overblik
> Kan nogen her foreslå et godt alternetiv

Jeg har prøvet GrabIt. Hvad er problemet ?

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Don_E

Dato : 03-12-02 17:25

"Benny Nissen" <benny.nissen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "*JENS JENSEN*" <newsgr@ANDstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Jeg har prøvet GrabIt. Hvad er problemet ?

.....og jeg bruger det!
--
/DonE