Andet multimedie
bentjuul 3670
Egne billeder på musemåtter, T-shirt osv. ~
Fra : Kim Jensen

Dato : 02-12-02 15:58

Hej!

For noget tid siden blev der her i gruppen nævnt et (udenlandsk) website,
hvor man kunne uploade sine egne billeder og få dem trykt/overført til
musemåtter, T-shirts og andet sjov - til meget fine priser.

Nu har jeg blot glemt hvad sitet hed, og jeg kan ikke finde indlægget igen

Nogen der kan hjælpe?

mvh
Kim Jensen

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 02-12-02 16:29

Hej Kim

Hvorfor gå til udlandet, når du kan få det her hjemme?

Så hvidt jeg ved, så er det en specialitet som mange serigrafiske
virksomheder har taget med som side produktion. Enkelte offset trykkerier
har det også det som side ben. Så hvidt jeg er orienteret så kan Lasse fra
Vitten bogtryk i Vitten ved Århus også hjælpe med tryk på omtalte emner.

Mvh
Anders Rehhoff

Fra : Kim Jensen

Dato : 02-12-02 16:49

website,
> Hvorfor gå til udlandet, når du kan få det her hjemme?

Fordi prisen så vidt jeg husker var MEGET lav. Kvaliteten sikkert ligeså,
men i dette tilfælde er prisen det vigtigste. Har du et priseksempel fra en
dansk leverandør?

mvh
Kim Jensen

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 02-12-02 17:33

Nej men du kan jo ringe til ham 86 91 09 99