manglende til sexlyst
Fra : Linda Hansen

Dato : 02-12-02 15:00

Hejsa!
jeg håber af i kan hjælpe mig jeg har et stor problem som jeg er meget ked
af det over.
Jeg har selv ikke lyst til sex det har ståret på et stykke tid
min kæreste har meget lyst til sex. jeg er ked af jeg ikke kan gir ham det
og jeg ikke har lyste til det.
Håber i har nogle ideer til??.
hjæææææælp mig
fra linda

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-12-02 15:04

"Linda Hansen" <hansen-linda@ishoejby.dk> wrote in message

> Jeg har selv ikke lyst til sex det har ståret på et stykke tid
> min kæreste har meget lyst til sex. jeg er ked af jeg ikke kan gir
> [...]

Du trænger garanteret til en rigtig mand i stedet for ham den små,
halsmuskede, du har gående derhjemme. Snak evt. med Mettemusen. Hun har
nogle rigtig spændende teorier.

--
-Jens B.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-12-02 15:06

> halsmuskede, du har gående derhjemme. Snak evt. med Mettemusen. Hun

Av for den for en stavefejl. Jeg mente selvfølgelig HALVSNUSKEDE.

--
-Jens B.

Fra : Mettemusen

Dato : 06-12-02 04:22

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:asfp80$h2f$1
@news.cybercity.dk:

> Du trænger garanteret til en rigtig mand i stedet for ham den små,
> halsmuskede, du har gående derhjemme. Snak evt. med Mettemusen. Hun har
> nogle rigtig spændende teorier.

Jo Linda skal have en rigtig lækker præmietyr med en ordentlig møbelbanker
Sådan en tyr har jeg gående hjemme - og han er klar til at monsterfucke
mig når jeg kommer hjem, og jeg glæder mig hver gang

Uhmmmm, min kusse savler og min klit dunker

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-02 15:32

> Jeg har selv ikke lyst til sex det har ståret på et stykke tid
> min kæreste har meget lyst til sex. jeg er ked af jeg ikke kan gir ham
det
> og jeg ikke har lyste til det.
Se nogle pornofilm sammen - shop rundt i diverse perversioner - finde
noget begge tænker på.
Eller giv den enes liderlighed en chance og den knap så interesserede
ofrer sig lidt i en periode.
Endelig er der jo meget andet godt her i livet end sex

Fra : Carsten Matzon

Dato : 02-12-02 16:20

> Endelig er der jo meget andet godt her i livet end sex

Øøøh ... Hvad skulle det være?

Nej joke ...
Men hvis ens sexliv ikke fungere er det ret svært af få overskud til andre
glæder.Og det vigtigste er vel også at få liv i det seksuelle igen?!

Carsten

Fra : Mai-Britt

Dato : 02-12-02 18:09

"Linda Hansen" <hansen-linda@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

Hej Linda..

> Hejsa!
> jeg håber af i kan hjælpe mig jeg har et stor problem som jeg er meget ked
> af det over.

Jeg kan da gøre et forsøg i alt fald..

> Jeg har selv ikke lyst til sex det har ståret på et stykke tid
> min kæreste har meget lyst til sex. jeg er ked af jeg ikke kan gir ham det
> [...]

Jeg ved hvordan du har det - jeg har selv prøvet at lysten forsvinder, og
den gør det stadig engang imellem.. Man føler sig forkert, for man vil jo
egentlig gerne men har ikke lyst, og har måske slet ikke engang lyst til at
få lyst...
Når det sker for mig, så har jeg fundet ud af at det hjælper at koncentrere
sig om sig selv.. Vær god ved dig selv.. Sæt dig i sofaen med dynen og se en
film, spis lidt snolder og drik en kop the - kobl helt fra..
Sig til din kæreste at du har behov for i lige har en periode helt uden sex,
hvor i nøjes med at holde i hånden og måske kramme, hvis han elsker dig vil
det ikke være et problem for ham når han finder ud af det er til hans eget
bedste.. Lad være med at være nøgne sammen, lad være med at kæle, lad være
med alle de der ting man normalt forbinder med sex eller optakt til sex...
Når det så er gjort - så slap af.. Slap af inden i og nyd at der ikke er
nogen forventninger, ingen pres og at du helt selv bestemmer...
- og så kommer lysten sgu helt af sig selv i løbet af et par dage...

Om det kan hjælpe dig ved jeg ikke, men det virker i alt fald for mig,
_hver_ gang.. Og den manglende lyst har stukket sit grimme ansigt frem et
par gange efterhånden, med både halve og hele år imellem og har holdt mig i
sit kolde jerngreb i nogle uger, hvor bare tanken om min ellers så dejlige
kæreste nøgen næsten har fået mig til at kaste op - men når jeg så siger til
ham at han lige skal pakke dyret langt væk og klappe hesten - så går der som
sagt kun et par dage - så er jeg lige så liderlig som jeg plejer at være...

Håber det kan hjælpe dig...

> fra linda

QnuZ
Mai-Britt

Fra : Linda Hansen

Dato : 02-12-02 19:07

> Håber det kan hjælpe dig...

jeg håber også det hjælper.
Det vil jeg prøve,
tundsindetak for rådet
fra linda

Fra : Henning

Dato : 03-12-02 04:51

Mai-Britt wrote:
> "Linda Hansen" <hansen-linda@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mai-Britt

> Jeg kan da gøre et forsøg i alt fald..

Opskriften er god nok, hvis det kun handler om et par dage
eller uger, men går det længere tid, er skilsmisse den nemmeste
løsning.
Mange mænd går åndeligt i stykker på at leve i et forhold,
hvor sex er utilfredsstillende, jeg kan ikke engang være i stue
sammen med en partner, der ikke har lyst til sex gennem måneder
og år og hvor der måske går flere uger mellem der dyrkes sex.
Din løsningsmodel er udmærket når det gælder kortvarig mangel på
lyst.

For at illustrere hvordan jeg reagerer ved et utilfredsstillende sexliv,
vil jeg nævne at bare det at se en film på TV hvori der er kærligheds
cener kan få mig til at blive dybt aggressivt deprimeret, jeg kan ikke
engang holde ud at sove i samme værelse som min partner, ikke klare
at hun røre mig, eller jeg rører hende i dagligdagen og ved al kommu-
nikation føler jeg en aggression der nærmer sig had, der ligger lige
under overfladen og syder og truer med at eksploderer, jeg får svært
ved ikke at optræde ironisk, afvisende og ondskabsfuld, på et
tidspunkt overvejer jeg alt fra skilsmisse til selvmord, på mit arbejde
begynder jeg at blive endog meget firkantet og regelrytter agtig.

Kort sagt det er et helvede at leve med en partner der ikke har
lyst til sex, hvis man forbliver i forholdet, dør man åndligt, mister
evnen til at føle glæde, have positive forventninger, livet bliver
kronisk trist og gråt, intet har længere nogen betydning, livet
skal bare overstås.
At ens partner er ked af det, nytter ikke ret meget, for det sker
der jo ikke noget ved, andet end man risikerer at få dårlig
samvittighed over at ens uutalte ønske om mere sex, gør hende
ked af det, får hende til at føle sig forkert og utilstrækkelig etc. etc.

MVH
Henning

Fra : Mai-Britt

Dato : 03-12-02 18:07

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Mai-Britt

> Opskriften er god nok, hvis det kun handler om et par dage
> eller uger, men går det længere tid, er skilsmisse den nemmeste
> løsning.

Nu synes jeg så at skilsmisse lyder så drastisk - men hvis det er så
alt-overskyggende et problem at det ødelægger al samliv kan jeg godt se det
måske kan være nødvendigt - især sådan som du beskriver det nedenfor..
Men nu er det også lidt svært, for Linda giver jo ikke rigtig udtryk for
hvor længe det har stået på, derfor kan jeg jo kun udtale mig ud fra et gæt
om at det måske ikke er så længe, men længe nok alligevel til at hun søger
hjælp.. - Men for mig har det som sagt kun handlet om relativt kort tid
indtil videre, og normalt er jeg umættelig, derfor er det at det er så
skræmmende..

> [...]
> og år og hvor der måske går flere uger mellem der dyrkes sex.
> Din løsningsmodel er udmærket når det gælder kortvarig mangel på

Pyha - både flere måneder og år hvor lysten er manglende?? Og flere uger
mellem der dyrkes sex?? Så kan jeg sgu godt forstå du ikke ville kunne være
i stue med vedkommende - det ville jeg sgu heller ikke kunne..

> [...]
> tidspunkt overvejer jeg alt fra skilsmisse til selvmord, på mit arbejde
> begynder jeg at blive endog meget firkantet og regelrytter agtig.

Sjovt -jeg har det faktisk på nøjagtig samme måde når jeg mister lysten -
samtidig med at jeg naturligvis er enormt ked af at den mangler - men det er
de samme følelser og mønstre der gør sig gældende... Mest er min vrede nok
rettet mod ham fordi han presser mig - og i nogle tilfælde har det også haft
en del at gøre med at når jeg så har tænkt "okay - jeg gør det for hans
skyld - bare slap af og tænk på noget andet" - så har det faktisk gjort
ondt.. Men det er jo så en helt anden side af sagen..

> [...]
> evnen til at føle glæde, have positive forventninger, livet bliver
> kronisk trist og gråt, intet har længere nogen betydning, livet

At livet bare blir kronisk trist og gråt - det lyder ikke særlig spændende..
Men jeg kan godt se, at hvis man bruger al sin energi på at ærgre sig over
at ens partner ikke rigtig er så vild med sex som en selv, så kan det være
svært at have overskud til at opdage at solen skinner, folk smiler til en på
gaden, og de andre ting der ellers normalt kan gøre en glad, som en god kop
kaffe eller en kollega der fortæller en vittighed..
På den anden side - så har jeg selv været sammen med en fyr der ikke havde
halvt så meget lyst til sex som jeg - og det var enormt frustrerende.. Jeg
var kun 18 (jeg får det til at lyde som om jeg er 50 nu - men jeg er faktisk
kun lige fyldt 24 i torsdags så det er ikke fordi det er så mange år siden
alligevel) så jeg endte med at gå i byen med veninderne en fredag aften og
finde en anden der gerne ville kneppe mig sønder og sammen - og den anden
fik sparket - så jeg har selv været i de sko...

> [...]
> samvittighed over at ens uutalte ønske om mere sex, gør hende
> ked af det, får hende til at føle sig forkert og utilstrækkelig etc. etc.

Jeg kunne ikke være mere enig - kender det godt..
Der kommer ikke noget som helst ud af at være ked af det - andet end det
naturligvis er en ringe trøst, men hvis man ikke kan få det man gerne vil
have.. Naturligvis, hvis det er for en kortere periode går det jo nok, for
mit vedkommende er der sgu lukket for det varme vand en uge hver måned når
jeg har min mens - men han kan jo stadig godt få et blowjob - for min lyst
er der jo stadig...

> MVH
> Henning

QnuZ
Mai-Britt

Fra : Nette

Dato : 02-12-02 18:47

"Linda Hansen" wrote in message news:asfov1$e50$1@sunsite.dk...
> [...]
> Jeg har selv ikke lyst til sex det har ståret på et stykke tid
> min kæreste har meget lyst til sex. jeg er ked af jeg ikke kan gir ham det

Har vi ikke lige haft en Linda herinde som havde meget lyst til sex, men
hvis kæreste ikke havde? Er jeg den eneste der ser en lighed?

Nette

Fra : Linda Hansen

Dato : 02-12-02 18:56

Fra : Heidi

Dato : 02-12-02 19:48

Nette wrote:
> Har vi ikke lige haft en Linda herinde som havde meget
> lyst til sex, men hvis kæreste ikke havde?

Hun hed Carina.

Er jeg den
> eneste der ser en lighed?

Mellem hvad?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Nette

Dato : 03-12-02 01:05

"Heidi" wrote in message news:asg9u2$r0tc2$1@ID-64059.news.dfncis.de...
> Hun hed Carina.

Hmm ok

> Er jeg den

> Mellem hvad?

Ja, what ever, Tror det var tydeligt nok, hvad jeg hentydede til.....

Nette

Fra : Linda Hansen

Dato : 03-12-02 18:31

nej det ved jeg ikke

Fra : Mettemusen

Dato : 06-12-02 04:27

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in

> Har vi ikke lige haft en Linda herinde som havde meget lyst til sex,
> men hvis kæreste ikke havde? Er jeg den eneste der ser en lighed?

Ja men tag det helt helt roligt nu. Der er hjælp at hente

Fra : Nette

Dato : 06-12-02 09:42

"Mettemusen" wrote in message news:asp5dd$5b2$3@sunsite.dk...
> Ja men tag det helt helt roligt nu. Der er hjælp at hente

I know...men det er vidst ikke lige dig man kan hente den ved...Tror det
skal større IQ på banen.....

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 07-12-02 09:52

> I know...men det er vidst ikke lige dig man kan hente den ved...Tror det
> skal større IQ på banen.....

Ja og ikke en større tissemand

Tomas

Fra : Nette

Dato : 07-12-02 12:40

"Tomas O." wrote in message news:Xns92DD6470030F5IMP@130.225.247.90...
> Ja og ikke en større tissemand

Nej uha da, man kan vel sine knibeøvelser

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 07-12-02 12:57

> Nej uha da, man kan vel sine knibeøvelser

Ja ellers er det som at kaste et kosteskaft ind i KB-hallen

Tomas

Fra : Nette

Dato : 07-12-02 17:44

"Tomas O."wrote in message news:Xns92DD83D4E96DEIMP@130.225.247.90...
> Ja ellers er det som at kaste et kosteskaft ind i KB-hallen

Øøøh, nu kommer jeg ikke så meget sådan nogle steder

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 07-12-02 17:51

> Øøøh, nu kommer jeg ikke så meget sådan nogle steder

Cocktailpølse i en konrsilo?

Tomas

Fra : John Sahl

Dato : 07-12-02 17:53

Tomas O. wrote:
> Cocktailpølse i en konrsilo?

Det lyder næsten som om det er noget du kender ret godt

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!

Fra : Tomas O.

Dato : 07-12-02 20:07

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in

> Det lyder næsten som om det er noget du kender ret godt

Jeg kender nu mere til.. spegepølse i et parkometer.

Tomas

Fra : John Sahl

Dato : 07-12-02 20:21

Tomas O. wrote:
> Jeg kender nu mere til.. spegepølse i et parkometer.

Det var da noget værre svineri. Men billigt.

Fra : Chokmah

Dato : 03-12-02 01:59

On Mon, 2 Dec 2002 14:59:51 +0100, "Linda Hansen"
> [...]

>Jeg har selv ikke lyst til sex det har ståret på et stykke tid
>min kæreste har meget lyst til sex. jeg er ked af jeg ikke kan gir ham det

hmm den er da helt gal for tiden den anden dag var det en kvinde der
ikke få manden med og nu en kvinde der ikke har lyst....

>hjæææææælp mig

ok da .... jamnen hvad skal man sige hvis du ikke har lyst så er der
jo ikke så meget mere at sige om den sag du skal ikke gøre noget der
indeligt byder dig i mod ..

hvad har vi så tilbage ?
er der slet ikke noget du har lyst til at erotisk art der ku ha de
partens interesse ???
har du nogen ide om hvorfor du har tabt interessen ?
hvor stort er din partners behov ??

nu er det jo svært at sige med det sparsomme bagrunds materiale hvad
der sker for dig .... ?

men sætter han pris på dig så kan han well vente på at du genvinder
lysten -
sætter du pris på ham og han har meget lyst så må du akceptere at han
for sit behov ved alternativt valg i form af elskerinde eller
prostitueret.
hvordan vil du ha det med det ??

Mv
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Linda Hansen

Dato : 03-12-02 18:35

grundejeg ikkehar lyst er af vi har haft nogle problemmer et per gang hvor
han vil mødses med andre kvinder og jeg gøre det hele har hjem så er jeg død
harmerne træt bagefter.
det vil jeg ikke havde det så godt med
fra linda

Fra : Mai-Britt

Dato : 03-12-02 21:07

"Linda Hansen" <hansen-linda@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

Hej Linda

> grundejeg ikkehar lyst er af vi har haft nogle problemmer et per gang
hvor
> han vil mødses med andre kvinder

Mødes med andre kvinder?? Som i være sammen med dem? Eller som i møde
veninder han har og har kendt længe??
Hvis det er for at være sammen med dem, eller for at møde kvinder han har
flirtet med på nettet f.eks. - så kan jeg godt forstå du ikke er så glad for
det, det ville jeg nemlig heller ikke finde mig i tror jeg - men det kommer
jo også lidt an på omstændighederne..

og jeg gøre det hele har hjem så er jeg død
> harmerne træt bagefter.

Det er da ikke noget at sige til.. Er du kæreste eller husholderske?? - Ja
undskyld jeg er så direkte, men somme tider er man nødt til at se det lidt
fra en anden vinkel - især når han så går ud og vil se andre kvinder..

> det vil jeg ikke havde det så godt med

Det er fuldt ud forståeligt - og så forstår jeg også godt at du ikke er så
vild efter at have sex med ham...

> fra linda

QnuZ
Mai-Britt

Fra : Arne Jensen

Dato : 04-12-02 09:38

On Tue, 3 Dec 2002 18:35:13 +0100, "Linda Hansen"
> [...]

>han vil mødses med andre kvinder og jeg gøre det hele har hjem så er jeg død

Hej Linda.

Jeg har lige siddet og læst Maibritt's svar til dig, og kan i det
store hele kun tilslutte mig det hun skriver, men vil tillade mig at
vær endnu mere direkte.

Hvis din kæreste har lyst til at se andre kvinder fordi de er hans
veninder.. Altså nogle han har kendt i flere år.. På lige fod med hans
mandlige venner, så er det vel forståeligt, og der skulle ingen grund
til at føle jalousi. Men hvis det at han vil møde andre kvinder
betyder at han vil i seng med andre kvinder, og du ikke bryder dig om
det, mener jeg kort og kontant: Drop fjoget! Hvis ikke han kan
respektere at du ikke har lyst til at leve i det der så smukt hedder
"et åbent forhold", så er han ikke værd at samle på. Hvis han er gerne
vil ud og være et svin med sit lem, mens du ordner de hjemlige
kødgryder, så kan jeg bestemt godt forstå du ikke har det mindste lyst
til sex..
Jeg lever selv i et parforhold, hvor vi begge er udearbejdende, (Hun
dag og undertegnede nat) og kan sagtens følge det med at være træt
efter at dagens pligter er klaret.. Vi er to om tingene her i huset,
men ikke desto mindre giver det til tider alt for lidt spillerum til
os med et lille barn ovs.. Hvis du står alene med det hele og han
laver ingenting (derhjemme)... Og i evt har børn...peeewwww.. Jeg kan
godt forstå at du ikke har lyst til sex.
Af med ham.. Så er der et barn mindre at passe!
Bare fordi man har været på arbejde og er træt skal man ikke tro at
partneren er mindre træt..
Det er altså ikke så slemt at gå en tur med støvsugeren.. Skrælle
kartofler eller skifte den lille til nattøj.
Men det er ikke så fedt for partneren hvis man lige skal det ene eller
det andet, og ikke hjælper skid derhjemme.
Et eller andet klogt hoved har engang sagt at mænd altid kan have sex,
mens kvinder helst vil have at alting iorden før de har overskud til
det.. Det er en sandhed med modifikationer, men helt løgn er det altså
ikke! Slet ikke når man bor sammen!

Sådan som jeg læser dit indlæg.. Og du må endeligt korrigere mig hvis
jeg er fejl på den, så står du og ordner alting, mens han hygger sig
og forventer at der er rene sokker i skuffen og mad på bordet uden at
han skal røre en finger...

Og så kan han ikke forstå at du ikke har lyst til sex!

Det kan jeg godt!

Venligst
Møffe

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 04-12-02 12:18

On Wed, 04 Dec 2002 09:38:23 +0100, Arne Jensen
<moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>respektere at du ikke har lyst til at leve i det der så smukt hedder
>"et åbent forhold", så er han ikke værd at samle på.

dte kan jeg sgu fult ud tilslutte mig ... de her *frie* forhold har
set dem i mange udgaver så dem ruller op igenem 70 erne - de har kun
en fælles nævner de føre ødelægelse - med menskelig inflasion -
det enste man kan sige om den samlivs for er at der er altid en der
taber - der kommer børn som man dårligt kan holde rede på hvem der har
fåed dem og dybest set så er man sgu også ligeglad fordi man er så
grænseløst optaget af sig selv.

folk med den livsindstilling er INTET VÆRD.... fint nok med fri sex
men så skal man fanme lægge kortene på bordet.

Mv
Bo M Mogensen